Gospodarka

Gmina szuka pomysłu na zagospodarowanie działki przy Ogrodowej

Kiedyś licealna młodzież rozgrywała tam mecze siatkówki. Podczas Majówki hrabiny Zofii na rozpadającym się asfalcie staje wesołe miasteczko, czasem namioty cyrkowe. Gdy na czas remontu zamknięto targowisko można tu było kupić warzywa i owoce. Remont Ogrodowej i związana z nim wycinka drzew odsłoniła smutny obraz po drugiej stronie ulicy. Co powstanie na kilkudziesięcioarowej działce nieopodal szkoły muzycznej? Gmina szuka pomysłu.

ogrodowa_dzialka_01

Jedni w tym miejscu widzieliby duży parking, inni wybieg dla czworonogów, jeszcze inni budynek urzędu miejskiego. Są też tacy, którzy na Krzeszówce przy Ogrodowej chcieliby zamontować koło młyńskie. Pomysłów na zagospodarowanie kilkudziesięcioarowej działki w ścisłym centrum miasta przybywa. W tej chwili zaniedbany teren mocno kontrastuje z wyremontowaną ulicą i aż prosi się o szybką interwencję.

Pomysły płyną też z komisji Rady Miejskiej. Pod uwagę bierze się plenerową scenę czy mini miasteczko rowerowe. Wiadomo już, że radni mają zarekomendować burmistrzowi stworzenie w tym miejscu ciągu spacerowo-wypoczynkowego z minigolfem i zewnętrzną siłownią. Pojawił się też pomysł budowy boiska, ale wydaje się mało realny ze względu na sąsiedztwo szkoły muzycznej. Decyzja o tym co powstanie na działce przy Ogrodowej jeszcze nie zapadła. Nadmierną kreatywność ogranicza strefa ochrony konserwatorskiej, w której zasięgu znajduje się teren.

Co powinno powstać na zaniedbanej działce przy Ogrodowej? Czekamy na Wasze pomysły i komentarze.

ogrodowa_dzialka_03

ogrodowa_dzialka_02

146 komentarzy

146 Komentarzy

  1. Gie

    17/09/2016 o 19:21

    Czy siłownia, ciąg spacerowo-wypoczynkowy znajdujący się w niedużej odległości od ruchliwej drogi to dobry pomysł? Z drugiej strony wzdłuż tej samej drogi są ogródki działkowe z których ludzie jedzą owoce, warzywa i żyją. Więc może te spaliny nie są aż tak szkodliwe. 😀

    Przed rzucaniem pomysłami powinna pojawić się informacja ile gmina ma kasy na ten teren. Bo jest drobna różnica finansowa pomiędzy wybiegiem dla psów a budynkiem UM.

    • Anonim

      17/09/2016 o 19:27

      Żyją, pytanie tylko jak długo te owoce i warzywka jedzą. Bo mijają czasem dekady, zanim odkryje się pochodzenie skutków ubocznych takich przepełnionych spalinami truskaweczek czy innych ciekawostek.

      • Gie

        18/09/2016 o 10:29

        A później pewnie w domach działkowiczów słychać – Zjedz wnusiu marcheweczkę z działeczki. Jest zdrowa nie to co te z nawozów z supermarketu. 🙂 Te działki leżą chyba poniżej poziomu drogi, w najniższym miejscu Krzeszowic. Ależ tam musi osiadać pył z okolic. Jeśli dobrze kojarzę to miasto chciało zrobić działki gdzieś na uboczu ale działkowicze się nie zgodzili bo daleko. Ci sami ludzie sens istnienia działek w miastach uzasadniają możliwością spędzenia wolnego czasu, poruszania się, lekkiego wysiłku fizycznego. No tak, kilometrowy spacer na działkę już się pod to nie kwalifikuje. A w miejscu tych działek mogłoby powstać wiele użytecznych rzeczy dla wszystkich mieszkańców. I tu nasuwa się pytanie czy miasto ma zinwentaryzowane inne miejsca typu Ogrodowa? Przypuszczam że kilka ich może być i to może w innym takim miejscu bardziej sprawdziłaby się siłownia.

        • Anonim

          18/09/2016 o 10:44

          Tyle że siłowni Ci u nas dostatek, i pytanie czy kolejne chcemy przyjąć ? 😀 😀

  2. Obserwator

    17/09/2016 o 19:23

    LIDL brakuje takiego sklepu w Krzeszowicach 🙂

  3. Anonim

    17/09/2016 o 19:24

    Pomnik smoleński

    • Anonim

      17/09/2016 o 19:29

      No i po co podsycasz już i tak ostry temat ? Po co ? Bo nie miałeś nic ciekawszego do napisania ? Czy może w swoim małym rozumku wykombinowałeś, że będzie do doskonałe rozpoczęcie ciekawej dyskusji ze zwolennikami i przeciwnikami ?

      • patriota

        19/09/2016 o 11:21

        Ty, masz coś przeciwko pomnikowi bochaterów narodowych?

        • Anonim

          19/09/2016 o 12:16

          Przeciwko pomnikowi bochaterów ? Mam.
          O bohaterach możemy dyskutować.

  4. Anonim

    17/09/2016 o 19:35

    Basen ?

  5. Tekla

    17/09/2016 o 19:38

    Jeśli ciąg spacerowo-wypoczynkowy to tylko z wodnym placem zabaw dla dzieci.

  6. ciekawska

    17/09/2016 o 19:46

    Moze ogrod lawendowo – rozany, pergole z rozami pnacymi, lawki, teren spacerowo – wypoczynkowy, a gdzies z boku moze byc silownia

    • Anonim

      17/09/2016 o 21:21

      Mało masz siłowni w mieście ??? I we wszystkich trenerzy, którzy powiedzą co i jak, bo jak się znajdą amatorzy na takie wyciskanie w parku, to jeszcze sobie gotowi krzywdę zrobić.
      Ogród lawendowo-różany…. no, i może frytki do tego ??

      • ciekawska

        18/09/2016 o 10:12

        to tylko propozycje… burza mozgow… burza pomyslow … i cos bedzie mozna ustalic

      • chyba

        18/09/2016 o 15:42

        siłownia zewnętrzna mądralo 😀

        • Anonim

          18/09/2016 o 17:01

          siłowni jest mnóstwo w mieście. Wewnętrznych.
          Na cholerę Ci zewnętrzna ??

          • Gie

            18/09/2016 o 17:11

            Taka moda. Przyszła z wielkich miast tak jak „betonowanie” rynków i brukowanie chodników i ścieżek rowerowych. Postawią jakieś żelastwo i będzie z niego korzystało kilku ludzi po kilkanaście minut dziennie. W Zalasie powstała siłownia plenerowa. Ciekawe jak tam na niej z frekwencją?

    • Gie

      18/09/2016 o 17:19

      Z tym ogrodem to może nie taki zły pomysł. Przez lata Krzeszowice roślinkami stały. Pamiętam na rondzie takie stelaże przestrzenne które wypełniane były ziemią i sadzono w nich kwiatki. Całkiem to fajnie wyglądało. No ale wtedy i byli pod ręką fachowcy i roślinki pewnie za darmo. Byłoby to takie nawiązanie do przeszłości. Oprócz tego co roku Pan Burmistrz patronuje konkursowi na najładniejszy ogród w gminie. Wygrywają te z okolicznych miejscowości. Może i Krzeszowice powinny mieć ładny ogród. Ot np. ogród pachnący, obsadzony tylko (albo w większości) roślinami które ładnie pachną. Może niekoniecznie w tym miejscu. Kilka miesięcy temu była jakaś informacja że gmina kupiła sporą działkę gdzieś na obrzeżach Krzeszowic.

      • Gie

        20/09/2016 o 08:35

        O, albo zamiast/oprócz ogrodu pachnącego taki 🙂
        http://ciekawe.org/2016/09/18/najbardziej-niebezpieczny-ogrod-na-swiecie-kazda-roslina-moze-cie-zabic/
        Promocja Krzeszowic na cały świat 🙂

        • Anonim

          20/09/2016 o 10:32

          to jak już jesteśmy przy turystyce szeroko rozumianej, to jakby ktoś gdzieś kiedyś, to polecam Park Gorkiego w Charkowie – nie ma miasta w Polsce, które miało by tak genialne miejsce w swoim obrębie.

          https://www.youtube.com/watch?v=nUOWM5-aFbI&list=PLS7FZUoH6H5lx4WMg1v3ZJrcnmWmoVpRm

          • gig

            20/09/2016 o 11:58

            Nie widzę w tym parku niczego szczególnego. Trochę plastiku odpustowego i kupa bruku.

          • Anonim

            20/09/2016 o 18:33

            Jak będziesz tam miał okazję być, to polecam się wybrać a sam zobaczysz jak to wygląda, jak jest zorganizowane co tam jest, jak zadbane. Uwierz że robi wrażenie

      • yes

        27/09/2016 o 12:10

        Pani Jadzia K i Zosia P obsadzały kwiatkami formy kwiatowe. Takie do teraz są w Szczawnicy. Formy kwiatowe robiła gospodarka komunalna, wtedy nie było jeszcze Witaminki. Póżniej przeniesiono je do Witaminki tam mieli dokonać nasadzeń kwiatowych i tam dokończyły żywota.

  7. Anonim

    17/09/2016 o 19:49

    Po pierwsze co szybko, to po diable!… Po drugie – czy jest budżet na jakiekolwiek poważniejsze inwestycje w mieście?… i po trzecie wreszcie – czy przypadkowo dobrani radni powinni kreować nam w Krzeszowicach przestrzeń, czy może raczej doświadczeni fachowcy od kształtowania przestrzeni ?…
    Mając tak atrakcyjny teren na obrzeżach kompleksu pałacowo-parkowego należy szczególnie rozważnie nim dysponować. W pośpiechu i w sytuacji „kompleksu pustego miejsca” łatwo o śmieszność…

  8. Anonim

    17/09/2016 o 22:46

    proponuje pomnik pamięci PO która nigdy nie wróci

    • Anonim

      18/09/2016 o 09:16

      Następny podjudzacz.

      • Anonim

        19/09/2016 o 16:08

        Prezesów spółek i urzędów PiS bo huczy, że krzeszowice to stolica nepotyzmu.

        • Anonim

          19/09/2016 o 17:23

          podaj źródło, gdzie tak huczy. na razie to wyhuczano w Warszawie układ w Urzędzie związany z działkami. I PIS i PO i wszyscy po kolei tam rządzący mają w tym swój jakże „cenny” udział.

          • mieszkaniec

            20/09/2016 o 12:15

            Zaczynasz upraszczać. Podobnie jak PiS. Chcą Hankę utopić i szukają haków. Tyle, że nie mają ochoty na ustawę reprywatyzacyjną jak każdy kolejny rząd. Myślę, że wiesz dlaczego i nie chodzi tylko o spore pieniądze, które należałoby mieć w budżecie. Problemy reprywatyzacji to także komisja majątkowa i majątki kościelne i wszystkie nieciekawe sprawy z nią związane o których jeszcze niedawno było głośno w mediach. Reprywatyzacja dotyczy całej Polski. Namiastkę tego problemu masz w Krzeszowicach. Warszawa to tylko jedno z miast jakże wygodne dla PiS-u.

          • Anonim

            20/09/2016 o 13:27

            Nic nie upraszczam. To Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Piszę, że wszystkie partie rządzące mają w tejże aferze cenny udział.

          • Masa netto

            20/09/2016 o 18:45

            Mieszkaniec propsy dla Ciebie! Dokładnie tak jest! Jak mawia Daniec „każdy cosik za uszami mo”

            Polecam wszystkim mieć na uwadze to co kolega Mieszkaniec napisał powyżej, a nie ulegać czarowi (a raczej propagandzie) walki politycznej o słupki popularności

  9. Anonim

    17/09/2016 o 22:48

    Donalda haha

    • a może

      18/09/2016 o 15:43

      żeby wszystkich pogodzić – Kaczora Donalda?

  10. Grzegorz

    17/09/2016 o 22:48

    Moja propozycja to Muszla Koncertowa Pasuje do szkoły muzycznej.Takiego terenu na koncerty (muzyka od A-Z)i imprezy Krzeszowice nie mają,można brać przykład z wielu miejscowości uzdrowiskowych gdzie taki tereny są i wspaniale funkcjonują
    Pozdrawiam

    • Anonim

      17/09/2016 o 23:05

      To jak za dużo wypijesz to posłuchaj w swojej ubikacji,a głupoty nie pisz.

    • Iwona

      18/09/2016 o 09:47

      Może fakt warto wykorzystać bliskość szkoły muzycznej i nareszcie wykorzystać talenty miejscowych dzieci … koncerty, występy – w szkole muzycznejnjest sala ale mała i duszna.

      • Katarzyna

        26/09/2016 o 23:49

        Zgadzam się. Powinna być nawet sala koncertowa zamknięta, całoroczna, z częścią na koncerty plenerowe. Czegoś takiego bardzo w Krzeszowicach brakuje. Szkoła muzyczna mogłaby z niej korzystać „po sąsiedzku”, a przede wszystkim skorzystaliby mieszkańcy.

        • Gie

          27/09/2016 o 07:44

          Takie „doklejanie” czegoś bo po sąsiedzku, nie jest chyba dobrym rozwiązaniem. Gmina zakupiła jakąś sporą działkę gdzieś na obrzeżach Krzeszowic. Nie rozsądniej byłoby wybudować tam od zera ze dwa nowoczesne, zaprojektowane z głową, wielopiętrowe budynki w których znalazłoby się miejsce dla wszystkich urzędów w Krzeszowicach, basenu, jakieś sali koncertowej, szkoły muzycznej. Oprócz tego jakieś powierzchnie biurowe i usługowe pod wynajem. Część pięter można by przeznaczyć na jakiś hotel.

          • Anonim

            27/09/2016 o 10:55

            Załóżmy, że gmina zakupiła kilkadziesiąt hektarów ziemi ornej w szczerych polach na zachód od Krzeszowic, gdzieś za Nową Wsią…i tam chcesz wepchać urzędy, basen, salę koncertową, szkołę muzyczną (drugą?), biura i jeszcze hotel? I dla kogo to wszystko? Dla mieszkańców, czyli dla nas? Jeżeli to miał być żart, to przyznasz chyba, że raczej średni… 😉

          • Gie

            27/09/2016 o 12:22

            Czyli tak jak jest jest dobrze. Szkoła muzyczna jest idealna. Ergonomiczna, ekonomiczna, ekologiczna. Za kilka lat walnie się kolejny remont i będzie OK przez następne dekady. Stare, zabytkowe mury są idealne by tworzyć w nich urzędy. Łatwo to ogrzać, podzielić. Wszystko przyjazne dla petenta. Tyle lat to działało to po co zmieniać cokolwiek. To gdzie byś proponował wybudować basen? Gdzieś w samym centrum bo wszyscy będą mieć bliżej? Czy raczej poza centrum żeby przyjezdni nie zakorkowali miasta? Krzeszowice to 10 tys. mieszkańców. Cała gmina to 30 tys. Im nie zrobi różnicy czy coś będzie w centrum czy na obrzeżach. Taki Intermarche na uboczu a raczej nie narzeka na brak klientów a i klienci się nie skarżą że daleko. Stacja kolejowa też jest daleko. A w takim Krakowie to wszystko dla wszystkich jest daleko. Nawet jadąc tramwajem czy autobusem.
            To jaka jest Twoja wizja Krzeszowic? Basen jest potrzebny czy nie? Sala koncertowa? Miejsca hotelowe? Nowoczesne biura? Wspominane wcześniej jakieś małpie gaje dla dzieci czy inne miasteczka rowerowe? Jeśli tak to podaj dla nich lokalizację. Na mój gust jeśli ww. są potrzebne to lepiej zacząć tworzyć nowe „centrum” poza Krzeszowicami. Tym bardziej że jest już jakaś działka.

          • :-)

            16/04/2017 o 07:19

            Bzdura!!!!

          • Anonim

            16/04/2017 o 10:59

            post z września poprzedniego roku… komentarz teraz. Brawo ty. Zapłon jak w trabancie.

    • Gie

      18/09/2016 o 10:21

      Rolę muszli koncertowej pełni teraz muzyczna fontanna. Tamto miejsce pełni też funkcję sceny teatralnej. Jeśli na Ogrodowej wybuduje się jakąś scenę koncertową to rynek zostanie tylko betonowym placem. Bo ktoś tak kiedyś zadecydował że w centrum miasta bardziej niż trawniki i drzewka potrzebny jest beton. No ale to chyba ogólnopolska tendencja. Brukuje się, betonuje, asfaltuje wszystkie możliwe centra miast.

      • mieszkaniec

        19/09/2016 o 14:45

        Tylko gdzie ta fontanna, która na czas koncertu jest pustą dziurą, zero tryskającej wody.

      • Anonim

        19/09/2016 o 20:13

        Tylko ludzie władzy, którzy mają kompleksy, wszystko wokół siebie betonują i asfaltują… 😉 Zdrowe i swobodne myślenie jednak pozostawia po sobie lepszą jakość niż beton i asfalt…

    • Anonim

      19/09/2016 o 13:16

      Pomysł z muszla koncertowa jest super.Albo ew dyskoteka z oldschooolowa muza i wystrojem 🙂

      • Anonim

        19/09/2016 o 13:29

        Tak. Tylko kto będzie potem sprzątał te rzygi i porozbijane butelki, jak to miało miejsce po wieelu imprezach na tamtym boisku w ramach chociażby dni Krzeszowic ? 🙂

    • ktoś

      19/09/2016 o 18:57

      Popieram

  11. Anonim

    17/09/2016 o 23:02

    kiedyś ten teren żył sportem i tak powinien pozostać,niech ta władza nie szuka dziury w całym tym bajzlu.

    • Anonim

      18/09/2016 o 12:34

      Dokładnie zawsze można było pograć na tych boiskach, dopóki ktoś sobie nie wymyślił robienia imprez w tym miejscu. Chcecie sobie robić imprezy róbcie je na rynku albo pod wiatą, to zawsze było boisko sportowe i niech tak zostanie dla liceum jak znalazł bo jak się nie mylę to pomysł hali przy liceum upadł.

  12. lidzia

    18/09/2016 o 10:45

    Przydałby się BASEN,nawet nie musi być mega wielki.Ale pewnie nie ma na to środków odpowiednich.Jeszcze kwestia utrzymania takiego obiektu,na pewno nie przejdzie ten pomysł.

    • krf

      19/09/2016 o 20:16

      Basen to roczny koszt dla gminy +/- 500K PLN, nie mówiąc obsłudze kredytu na jego wybudowanie przez 5-8 lat.
      Basen to luksus na który Krzeszowic po prostu nie stać.

      Mieszkając w Krakowie 20 min na dotarcie na basen oznacza „blisko i szybko”. W Krzeszowicach w zasięgu 20 min samochodem mamy dwa baseny (30 min – 4)i nie musimy na nie łożyć z gminnego budżetu.

      • Anonim

        19/09/2016 o 20:25

        NA MIEJSCU, TO NA MIEJSCU!! nikt nie myśli o kolosie czy parku wodnym!!!bo tam można dojechać 2-3 razy w roku!! mówimy o takim basenie,jak ludzie mają przed domami np, w Paczółtowicach!!
        czyli do 15- 20m dlugośći i brodzik dla dzieci
        i po sprawie!! lepszy rydz, jak nić!!

      • Gie

        19/09/2016 o 20:26

        Wychodząc z tego założenia należałoby polikwidować szkoły, kościoły, biblioteki itd. Wszak wszystko jest tylko o kilkadziesiąt minut drogi. A ile gmina by zaoszczędziła kasy.

        • krf

          20/09/2016 o 21:28

          Wręcz przeciwnie.
          Dzięki odpuszczeniu ciężkich obciążeń typu basen łatwiej doposażyć szkołę czy bibliotekę bo tam wydane dodatkowe 20-30k w roku będzie widoczne.

    • Gie

      19/09/2016 o 20:22

      Jeśli w Krzeszowicach miałby powstać basen to wypadałoby ostro ruszyć z projektem póki można liczyć na jakieś pieniądze z UE. Obecny budżet UE jest rozpisany na lata 2014-2020. Po 2020 różnie może być z dopłatami.

      • cezar

        19/09/2016 o 20:29

        ludzie pod domami mają baseny ,a uzdrowisko nie może?? bez przesady z tymi kosztami!! zapytajcie się ludzisk np. z Bukowna@@@

  13. robert

    18/09/2016 o 10:54

    bliskie sąsiedztwo parku wiec może coś w deseń rynku zanim pościnali drzewa, polikwidowali alejki idioci

    • Xawery

      18/09/2016 o 13:14

      Jedni idioci likwidują alejki, inni idioci wypisują tutaj bzdury.
      Kwestia tylko tego, żeby nie zaczynać rozmowy od ubliżania innym – to niby takie oczywiste, a w tym „nowoczesnym” świecie jakoś zapomniane. Takie zwykłe, proste i niemodne dobre wychowanie. Kojarzysz taki zestaw słów ? Dobre wychowanie ?

      • Anonim

        19/09/2016 o 11:51

        Sam sobie zaprzeczasz, pojechałeś równo jednym i drugim od idiotów.

        • Xawery

          19/09/2016 o 12:12

          Zrównuję się z poziomem „rozmowy”. Bardzo chętnie mogę przestać, wręcz jechanie po idiotach mnie męczy i bardzo jest mi przykro z tego powodu, że musiałem użyć tutaj takich słów. Ale chodziło o zrozumienie pewnej kwestii, którą czasem trzeba tłumaczyć poprzez słowa, które dotrą do wszystkich, nie tylko do tych mądrych. Czasem trzeba użyć języka nadawcy żeby pozostali adresaci zrozumieli o co chodzi.

          Nadal twierdzisz, że zaprzeczam ?

  14. Sandokan

    19/09/2016 o 12:15

    To pytanko w tym temacie!!Co mają wszystkie miejscowości
    a nawet wioski dookoła,a czego nie mają Krzeszowice Zdrój-
    Uzdrowisko????Ma to CHRZANÓW, ma TRZEBINIA,OLKUSZ ,ma SKAWINA.A ZABIERZÓW I BUKOWNO choć nie miasta,też się chląpią ,no i basta!!

    • Anonim

      19/09/2016 o 13:20

      Mój pomysł to basen.Wiem miejsca trochę mało a trzeba by jeszcze parking zrobić ale najbliższe baseny są w Trzebini i Chrzanowie a dla kogoś niezmotoryzowanego czy starszego to trochę daleko.No i oczywiście za jakąś rozsądną cenę:powiedzmy 7 do 8 złotych za godzinę Max,tak żeby każdy mógł i mial za co sobie popływać.A nie tak jak jest w Chrzanowie 12 zł za h pływania dorosłego.SKANDAL!!!A bywa i drożej np w Krakowie.

      • Anonim

        19/09/2016 o 13:31

        Pewnie, najlepiej za darmo. Bo utrzymanie basenu to przecież nic nie kosztuje, a cena 12PLN/h jest zapewne wypadkową wyciągniętą z kosmosu z domieszką paranoi…

        12zł za dużo ? Jest ogromna ilość programów (multisporty, benefity inne oksporty) gdzie za niewielkie pieniądze masz kartę, z której nie dość, że można korzystać na basenach to jeszcze przyjmą Cię z otwartymi rękami w siłowniach i fitness klubach.

        • Anonim

          19/09/2016 o 18:25

          A daj spokój z jakimiś benefitami.Kto będzie o tym pamiętał .A utrzymanie basenu,no bez przesady.Chlor nie jest taki drogi.Kwota wejścia na basen powinna być zależna od kraju w jakim się znajduje.Na zachodzie mnóstwo ludzi chodzi na basen bo w porównaniu do ich zarobków to pryszcz.U nas wyjście na basen to niemal święto.

          • Anonim

            20/09/2016 o 08:45

            Widzę, że kolejny znawca i specjalista w mieście.
            Kwota adekwatna do zarobków? OK, pytanie tylko o czyich zarobkach mówimy, bo ja jakoś nie widzę problemu ani z wydaniem 3 złotych na gałkę lodów w Adze, ani z wydaniem 48 złotych na godzinę basenu z dzieciakami.
            Kto będzie pamiętał o benefitach ? No właśnie tacy ludzie, którzy szukają oszczędności. Zapewniam Cię – będą pamiętać. Tak jak pamiętają, że w ten i w ten dzień jest mega promocja w jednym czy drugim markecie i ustawiają się do wejścia przed jego otwarciem, po czym 2 godziny później promocji już nie ma, bo albo wszystko wyżarte, albo wykupione.

            Jeżeli dla Ciebie utrzymanie basenu równa się chlor w nim to ja Ci gratuluję pojęcia o obecnych normach bezpieczeństwa i zapraszam do lektury, które to obecnie budowane, lub niedawno wybudowane baseny mają w wodzie chlor…
            No ale ja rozumiem, żeś jest specjalista pełną gębą, co ja tu się będę wypowiadał, przecież wiadomo – chlor to jest główny składnik kosztów utrzymania basenu.

          • Anonim

            20/09/2016 o 08:49

            Oczywiście, że nie widzisz, co to dla ciebie 3 zł za jedną gałkę czy 48 zł za basen. Pomyśl trochę o przeciętnych zarobkach mieszkańców.

          • Anonim

            20/09/2016 o 08:52

            Myślę. Stąd takie programy jak karty sportowe.
            Jak tam kwestia chloru w basenie ? Doczytałeś ?

  15. realista

    19/09/2016 o 14:10

    Powyższe propozycje związane są raczej z wydatkami a nie z potencjalnymi korzyściami finansowymi dla gminy (wyjątek stanowi propozycja sklepu). Póki co brakuje właśnie inwestycji generujących zyski i miejsca pracy; może taką inwestycją byłby np. hotel czy restauracja; działkę wówczas można sprzedać (z obwarowaniem jej wykorzystania oraz zapisami pod tym kątem w mpzp lub decyzji wzizt)) i czerpać zyski z podatków lokalnych. Na pewno musi to być działalność o znikomym wpływie na środowisko a wydaje się, iż ewentualny hotel czy restauracja wpisują się w taki katalog.

    • Anonim

      19/09/2016 o 14:36

      Niech gmina tam zrobi parking dla poniedziałkowego zjazdu wsi! Jak można parkować na zakręcie i na skrzyżowaniach ???

      • Anonim

        19/09/2016 o 15:51

        Też jestem za parkingiem, szczególnie w poniedziałkowe święta dyszli

  16. rumcajs

    19/09/2016 o 20:04

    Krzeszowice to uzdrowisko-antykąpielisko!! od lat tylko obiecują!! a inni budują!!wstyd ,aby jeździć do jakiegoś Bukowna,żeby zamoczyć się w wodzie!! bo u nas susza!!!

  17. Anonim

    19/09/2016 o 22:24

    Basen!!!!

  18. Mieszkaniec

    19/09/2016 o 22:26

    Basen koniecznie. Albo park wodny dla dzieci. 🙂

  19. Anonim

    20/09/2016 o 08:50

    Ludzie, realniej trochę, realniej.
    Jaki basen, jaki park wodny, jaka muszla koncertowa ??
    Taka inwestycja ma przynosić gminie zysk, a nie stać i się kurzyć. Skoro basenu nie było przez 20 lat mimo wielu dobrych lokalizacji, obecnie już zajętych to nie liczcie że teraz ktoś się obudzi, że basen będzie dobry. Bo po 1. miejsca tam za mało, a po 2. już ktoś gdzieś powyżej pisał, że utrzymanie basenu to pikuś bo trzeba tylko chlor policzyć. A gmina na chlor nie ma.
    Rumcajs napisał więcej wykrzykników niż innych literek i też to nic nie daje.
    Ruszcie się wreszcie i napiszcie ciekawy projekt, petycję do gminy w sprawie zagospodarowania tegoż terenu. Bo znając was, będzie to wyglądało tak, że tutaj się naprodukujecie o pomysłach, potem pomysł rzeczywisty będzie inny… a jak dojdzie już do projektu i budowy to wszyscy nagle zaczną narzekać, że znowu wszystko jest źle.
    Więc macie teraz jedyną i niepowtarzalną szansę, żeby to zmienić, ale nie poprzez poranno-wieczorne przesiadywanie na internecie, tylko na realnym działaniu. Pokażcie że jesteście mieszkańcami tego miasta i się z nim identyfikujecie i chociaż raz spróbujcie coś zadziałać, zamiast ciągle wszystko krytykować albo wykazywać, że znacie się na wszystkim.

    • Anonim

      20/09/2016 o 09:43

      No marzyciele. Realistycznie to pewnie sprzedadzą ten teren, bo o parkingu też nie ma mowy (straciliby kasę z parkomatów).

      • lol

        20/09/2016 o 12:34

        Po cholerę nam basen. W okolicy jest ich pełno. Jestem za siłownią na wolnym powietrzu i nie przekonują mnie argumenty, że mamy ich pełno. Za każde wejście do już istniejących trzeba płacić. Nie każdego mieszkańca na to stać. Argument kolejny wychodzę w wygodnym dresie wyprowadzić psa czy pobiegać i korzystam z takiej siłowni. Bez napinania się, że nie mam markowego sportowego stroju, że nie jestem laską i tym podobne bzdety (bo niestety przez pryzmat takich bzdur w tym grajdole ocenia się ludzi). Siłownia powinna być otoczona pięknym mini parkiem (bo na duży nie ma tam miejsca). W nim alejki dużo roślin, ławeczki i pomnik jakiejś bajkowej sympatycznej postaci. Czemu nie? Pomnikom związanym z martyrologią dziękujemy. Dzięki obecnej władzy mamy tego ostatnio aż nadto.

        • Anonim

          20/09/2016 o 13:29

          Jak przez 30 lat zapominano o historii, to trudno się dziwić, że teraz pomniki powstają jak grzyby po deszczu.

          • lol

            20/09/2016 o 14:04

            Chrzanisz jak wszyscy z PiS-u. Pomników mamy pod dostatkiem, a te które powstają mają zaspokoić czyjeś chore ambicje. Zresztą często osoby, które upamiętniają są postaciami niejednoznacznymi, żeby nie powiedzieć kontrowersyjnymi. Czasem jak w przypadku Wielkiego Polaka Jana Pawła II to postępowanie wbrew jego woli. On chciał, aby świadczyły o nim jego czyny lub tzw żywe pomniki np. domy opieki i inne placówki pomagające ludziom, a nie zimny kamień. Myślę, że jak patrzy na nas z góry nie jest zadowolony. Jego spuścizna jest rozmieniana na drobne i trwoniona.

          • Anonim

            20/09/2016 o 16:44

            Dobrze, że przynajmniej nie wrzuciłeś mnie od razu do grona krzeszowickich pisiorów, chociaż Twoja odpowiedź ma ku temu znamiona.
            Chrzanu niespecjalnie używam, na szczęście nie jestem z PiS, a dodatkowo widzę, że mało ludzi od nich znasz, skoro stwierdzasz, że wszyscy z PiSu chrzanią. No ale ja rozumiem, że mając wiedzę z lokalnego krzeszowickiego podwórka plus to co Ci wtłoczą do głowy media dla Ciebie wszystko co pisze się w podobnym tonie jak ja powyżej jest z PiSu.

        • Anonim

          20/09/2016 o 18:39

          Najwięcej do gadania powinni mieć mieszkańcy ul. Ogrodowej plus Szkoła Muzyczna bo to oni będą z tym „pomysłem” sąsiadować. Mnie najbardziej pasuję boisko,siłownia a od biedy może być nawet parking.

          • mieszkaniec

            20/09/2016 o 19:36

            Tych mieszkańców Ogrodowej naliczysz na palcach jednej ręki. Muzycznej przydałby się parking.

        • :-)

          16/04/2017 o 07:27

          Zgoda- oczywiście.

    • RUMCAJS

      20/09/2016 o 14:18

      Tłumaczę to,że realnie to takie baseny mają rolnicy na
      działkach przy domach!! więc jak jedna rodzina utrzyma basenik ,Łącznie z chlorem-to miasto UZDROWISKO NIE DA RADY???A miejsca jest dość!! parkingu nie potrzeba,bo to głównie dla miejscowych np. tych co po bieganiu w parku wracają na swoje osiedla!!!albo też dla klas z Liceum w ramach WF. bo sali dalej nie mają!!a boisko ,właśnie to im zrujnowali ,jak po jakiejś wojnie.

      • Anonim

        20/09/2016 o 14:23

        Parkingu mamy dość? Chyba nie jesteś kierowcą. W Krzeszowicach nie ma odpowiedniej liczby parkingów. Parkingi dla interesantów pod urzędami miejskimi zajmują samochody owych urzędników.

        • RUMCAJS

          20/09/2016 o 19:53

          no własnie!!!podpowiadamy od 1o lat,aby zrobić drugi rząd parkingowy między ul. Parkową a mostem- to na ok 25 samochodów@@
          z Potockim nie mogą się dogadać, a pewnie dałby im za darmo taki skrawek parku czy łaki.poza tym kolejne 20 miejsc jest pod BYŁYM URZĘDEM PRACY I U.KOMUNIKACJI.Tam nic się nie dzieje,odkąd przenieśli się na dworzec PKP.

      • Anonim

        20/09/2016 o 16:45

        przeżyj chociaż tydzień prawdziwej wojny, a potem porównuj ruiny przez wojny wywoływane.

  20. Amigo

    20/09/2016 o 14:49

    Optuję za muszlą koncertową ponieważ w naszym mieście nie ma stałego miejsca na „plenerową kulturę, jak ktoś wcześniej zauważył, nawet koncerty przy fontannie, są jej pozbawione.
    Również ciągłe ustawiane sceny to chyba jest nieopłacalne a nieraz bardzo żałosne jak np. występ-teatrzyk w trakcie imprezy strażackiej z okazji 125lecia OSP Krzeszowice, nie wiadomo z której strony należało obserwować, jak się ustawić, aby kogoś nie urazić.
    A ponadto było by to idealnym odciążeniem Krzeszowickiego Centrum Kultury i Sportu, gdyż jest pozamykane i pracownicy mają weekend.

  21. Propozycja

    20/09/2016 o 15:38

    BASEN

  22. Oj tam

    20/09/2016 o 16:48

    Możecie sobie pomarzyć i przedstawiać swoje propozycje, to tylko koncert życzeń. Burmistrz ma pustą a nawet na dużym minusie kasę, komu teraz zabierze ażeby dać na swoje cele?
    Zakupione niedawno działki na Nowej Wsi i kredyt na nie będą kosztować, a czy to było dobre posunięcie inwestycyjne, czy nie, czas pokaże.

  23. i po co

    20/09/2016 o 21:28

    I po co tyle różnych propozycji, dodatkowo wymagających nakładów finansowych, które się nie zwrócą. Nie ma co kombinować, w tym miejscu było boisko i powinno być nadal, tym bardziej, że LO obok. Może jakiś mały „Orlik” albo coś podobnego. Zajęcia zapewnione przez cały dzień.

    • Anonim

      20/09/2016 o 21:54

      Orlik już jest.

  24. Zmień Krzeszowice

    21/09/2016 o 14:06

    Zagłosujcie na wybrany pomysł. To pomoże zrobić badanie opinii.

    https://www.facebook.com/events/1816795621887438/?active_tab=posts

    • Anonim

      21/09/2016 o 15:18

      Co to badanie opinii da, oprócz samej wiedzy kto co by chciał ? Czy jest realna szansa, że po takim „badaniu” zostanie wysłana petycja do Burmistrza ? Czy zostanie zawiązany jakikolwiek komitet mający na celu próbę zrealizowania pomysłu, który otrzyma najwięcej głosów ?
      Czy jest to po prostu badanie opinii tak dla zabawy, bez dalszego sprecyzowanego planu ?
      Bo jak dla zabawy, to może na plac zabaw trzeba głosować ? 😉 😉 😉

  25. Zmień krzeszowice

    21/09/2016 o 16:00

    Dzięki temu będziemy mieli jasność , co do nastrojów społecznych. Potem skierujemy pismo z propozycją do władz oparte na jakiejś statystyce, nie tylko odczuciu pojedynczego radnego,czy burmistrza. Kliknięcie to tylko sekunda.

    • krzeszowiceone.pl

      21/09/2016 o 18:41

      🙂
      pierwsza odpowiedz „basen lub plac zabaw” i teraz nie wiadomo, czy te prawie 200 osób chce basenu czy placu zabaw (obstawiam, że tego pierwszego).

    • Anonim

      21/09/2016 o 19:43

      Nie kwestionuję czasu poświęconego na ankietę 😉 jedynie czy ta ankieta ma przyszłość, ale z tego wynika, że przynajmniej na tym bardzo początkowym jej etapie – jest cień szansy 😉

      • Zmień krzeszowice

        21/09/2016 o 22:32

        Szansa na złożenie pisma tylko i przedstawienia statystyk. Tę odpowiedź ktoś dodał i ludzie głosują, nie ma na to wpływu.podobnie jak nie ma odpowiedzi na prośbę o podanie źródła finansowania. Generalnie ciekawe doświadczenie taka ankieta.

  26. xyz

    21/09/2016 o 16:09

    Kino !

    • y

      21/09/2016 o 18:40

      Kino powinno być już od dawna. Nie jakieś ersatze w bibliotece czy Vauxhallu ale prawdziwe jak kiedyś „Nowości”. Na placu na Ogrodowej trzeba by zbudować od nowa a to znaczne koszty. Od 2 lat czeka gotowa propozycja kinoteatru na I piętrze w budynku OSP przy św. Floriana. Przy okazji remontu dachu można było to zrobić albo w ramach małopolskiego kina cyfrowego albo „kina na rogu”.Kina mają znowu Libiąż, Chełmek, Trzebinia, Chrzanów( może nawet 2)oraz w ramachprojektu ” kino na rogu” nawet Michałowice – można sprawdzić na stronie. Jeżeli burmistrz przestanie dofinansowywać OSP i wreszcie pomyśli o prawdziwym kinie to Krzeszowice skorzstają. Do południa można salę wynamować na różne spotkania a wieczorem filmy i czasem jakiś występ artystyczny. Zaś na Ogrodowej nie ma co kombinować tylko zrobić dobre boisko w centrum miasta.

  27. miga

    21/09/2016 o 16:23

    A mnie się marzy plenerowa siłownia zaprojektowana pośród alejek z ławeczkami i ciekawymi nasadzeniami. Oj, tylko nie z takimi jakie nam urządzono na plantach, bo tam to chyba nie do końca ten kto projektował miał pojęcie jak to będzie wyglądało w pełnej krasie, a raczej jej braku.Ale podpowiadam, można podglądnąć piękny o każdej porze roku park również z siłownią i zapierającymi dech nasadzeniami w Rabce też Zdroju.

    • aaa

      21/09/2016 o 17:26

      za to nasze nasadzenia kosztooowałyyyyyyyyyyyyy, aż strach. I jak zwykle nikt za tą szmirę nie odpowiedział 🙁

      • Anonim

        21/09/2016 o 22:30

        a niby kto miał odpowiedzieć? przecież tutaj ręka rękę myje więc jeden drugiego kryje czyli perpetuum mobile po krzeszowicku 😉

    • Anonim

      21/09/2016 o 22:39

      marzyć się może każdemu, ale kto z urzędników będzie się fatygował, żeby park zdrojowy w Rabkce Zdr podglądać? taki kawał drogi, a poza tym czy w ogóle przystoi Wielkim Krzeszowicom podglądać, jak inni upiększają swoje miasta? 😉
      tutaj ulica Szkolna wyznacza kierunek myślenia…

  28. Anonim

    22/09/2016 o 18:51

    muszla koncertowa, która mogłaby się zmieniać w kino plenerowe, przed nią plac z ławeczkami….. i szpaler zieleni

    • Gie

      23/09/2016 o 09:36

      Tam obok przebiega główna droga przelotowa przez Krzeszowice. Nie wiem czy jeżdżące samochody są dobrym tłem dla koncertów czy kina plenerowego. Ciut dalej są tory.

  29. Irek

    23/09/2016 o 02:19

    miejsce wydaje się proste na zagospodarowanie… szkoła muzyczna… aula, miejsce na muzykę na żywo, kino letnie, koncert wybitnych uczniów… parking…

  30. Sandokan

    23/09/2016 o 08:52

    Aula działa okazjonalnie- 2,3 razy w roku!! A pewnie kasy na więcej koncertów i tak nie będzie!!Więc wystarczy scena rozkładana na czas imprezy i tyle!!Po co ma niszczeć cały rok i być dewastowana??Basen odkryty działa od czerwca do września -codziennie!!!

  31. Anonim

    23/09/2016 o 08:56

    SORRY,ale może być rok,że aula tylko raz będzie wykorzystana w roku,albo wcale!!Krzeszowice to nie Krynica!!
    Dożynki i Dni Hrabiny i KONIEC FILMA!!!

  32. GUCIO

    23/09/2016 o 09:15

    zwolennicy imprez plenerowych niech sobie przypomną-ile razy
    zadziałaŁo KINO PLENEROWE??Dokładnie jeden jedyny raz!!
    i to se pewnie długo nie wrati!!

  33. JERZY

    23/09/2016 o 13:42

    W pełni popieram propozycję „Y” o adaptacji sali weselnej budynku komunalnego przy ul. św. Floriana na utworzenie tam obiektu wydarzeń kulturalnych, w którym będzie się mieściła sala kinowo-teatralna.
    Budynek spełnia warunki techniczne i wystarczy mała jego modernizacja a miasto zyska salę rozrywkową na kino, imprezy artystyczne, sztukę teatralną, koncerty.
    Miastu i naszej gminie brakuje takich imprez, potwierdziła to frekwencja na kilku dotychczasowych np. kabaretach, które odbywały się w hali sportowej przy ul. Długiej.

    • Anonim

      23/09/2016 o 13:58

      Hala sportowo-widowiskowa – już wystarczy. Wystarczająca ilość miejsc, po za tym są już kameralne sale w Rynku Vauxhall i d. KOKu.

      • Anonim

        23/09/2016 o 15:35

        HSW to zupełnie inny charakter sali. Imprezy sportowe mają tam odpowiednią oprawę, ale pod względem akustycznym i wizualnym zupełnie się nie nadaje na organizowanie koncertów, wydarzeń kulturalnych ani też imprez artystycznych z wyższej półki. Lokalizacja hali względem centrum miasta też taka sobie…

      • JERZY

        23/09/2016 o 15:38

        Poddając swoją propozycję myślałem o miejscu wyposażonym chociaż w minimum luksusu, sala Vauxhall jest dobra na wystawy, ale twarde, niewygodne w dodatku przesuwające się krzesła w trakcie występu, to mnie osobiście, nie uszczęśliwia, że nie wspomnę kameralnego kina w bibliotece. To są prowizorki, które wygodnie natomiast zadomowiły się w naszym mieście i w dodatku są one wygodne dla lokalnych działaczy kultury.
        Zero wysiłku, praca od 8,00 do 16,00 i bystro w domowe pielesze.
        Tutaj jest zawsze ta sama śpiewka, nie ma pieniędzy, to się nie opłaca, kino letnie już było, albo…przecież mają już śpiewającą fontannę.

        • Anonim

          24/09/2016 o 10:24

          Zero wysiłku to mówisz o czym ?

        • Anonim

          25/09/2016 o 08:58

          nie ma się co obrażać. Prawdą jest jednak, że na dłuższą metę prowizorki się nie utrzymają.
          Krzeszowice potrzebują przyzwoitej sali kinowo teatralnej i stać je na to. Taraz można to zrobić przy okazji odnawiania sali na Floriana tylko potrzebna szyka decyzja władz gminy. Wreszcie z wyobrażnią a może być taki sukces jak z Tenczynem do czego po czasie różni zaczynają się przyznawać.

          • JERZY

            25/09/2016 o 11:57

            Popieram w całej rozciągłości Twój projekt, ale kto się nad nim pochyli, sądzę, że na pewno nie nasza Władza, bo to dyletanci, oni sami się uwsteczniają i podobnie traktują urzędowe i mieszkańców sprawy.
            Prawdopodobnie dach remizy jest pokrywany papą, taki okazały budynek, w momencie jego budowy był określany najładniejszą bryłą architektoniczną w województwie, na rany boskie, XXI wiek i takie prozaiczne rozwiązanie!

  34. Gie

    24/09/2016 o 18:54

    To myślę że sprawa zagospodarowania tego placyku jest wyjaśniona. Powstanie tam zagroda dla owiec 😀
    http://przelom.pl/19251-palac-niby-zamkniety-a-w-srodku-ktos-trzyma-owce.html

  35. mieszkaniec

    24/09/2016 o 20:19

    Parę lat temu zaginął w tajemniczy sposób kilkutonowy gladiator, poginęły piece kaflowe, ornamenty, parkiety, lustra i inne cenne drobiazgi, ale teraz coś przybyło i bilans wyszedł na zero.
    KOMPROMITACJA dla poszczególnych burmistrzów.

  36. Adam

    27/09/2016 o 21:21

    Myślę, że trzeba spytać Panią Ministrową bo ona ma takie kreatywne pomysły. Ostatnio na ten przykład kazała dyrektorom szkół wymyślać jak można nazwać zajęcia świetlicowe na które nie ma pieniędzy w gminie tak by się kuratorium nie czepiało. I tak zamiast świetlicy biedni nauczyciele będą „dobrowolnie” prowadzili „kółka” z dziećmi świetlicowymi. Pani Ministrowa z pewnością poradzi sobie i z problemem placu przy muzycznej.

    • i

      27/09/2016 o 23:30

      bardzo dobrze. Przynajmniej zajmą się porządnie dziećmi w świetlicy 🙂

      • Anonim

        28/09/2016 o 09:57

        Szkoda, że nie zgodzili się na oszczędności na księgowych w szkołach. Bogaty Zabierzów ma Gminny Zespół Ekonomiczno administracyjny Szkół, a my biedaki w każdej szkole Bizancjum.

        • :)

          28/09/2016 o 16:05

          pogadaj z paniami księgowymi. Każda co najmniej poziom ministra finansów osiągnęła, rządzi, a Tobie się ZEAS marzy. 😉 Trzeba by rady miejskiej z jajami, żeby coś takiego uchwalić. A tu chyba deficyt nabiału w sprawach oświaty. I mamy jak mamy. 🙁

    • Anonim

      28/09/2016 o 20:18

      Nauczyciel jest od tego, że ma dzieciom w szkole pomagać, a nie liczyć pieniądze za przepracowane godziny.

      • Adam

        30/09/2016 o 19:59

        Rozumiem, że Ty za swoją pracę też nie bierzesz kasy?

  37. Krzeszowiczanka

    28/09/2016 o 16:16

    proponuję kolejny hipersupermarket najlepiej połączony z fastfudem.

    • Realny

      29/09/2016 o 08:25

      Zgadzam się całkowicie z koleżanką.
      Nauczyciele taką kasę trzepią, że będzie ją gdzie wydawać. Niebawem trzeba będzie dobudować kilka szkół, bo wszyscy będą chcieli być nauczycielami. I koniunktura sama napędzi gospodarkę.

  38. Marzena

    28/09/2016 o 19:26

    Moim zdaniem brakuje w Krzeszowicach sali widowiskowo-kinowej!? Rozumiem, że może zbyt mało miejsca, koszt budowy duży. Ale taka prawdziwa muszla koncertowa i to przy szkole Muzycznej byłaby super sprawą. Mogłaby być drewniana z małym amfiteatrem i ławeczkami dla słuchaczy. Mogłyby tam odbywać się koncerty, przedstawienia, ale i Prezentacje Kinowe na świeżym powietrzu, nawet jesienią czy wczesną wiosną.

  39. Realny

    29/09/2016 o 08:42

    A może jakiś ogrodzony wybieg spacerowy dla naszych czworonożnych pupili? będą miały się gdzie wyhasać, spotkać się z kumplami, nie będą zanieczyszczać całego miasta itd.

  40. anonim

    29/09/2016 o 19:18

    Basen

  41. Anonim

    29/09/2016 o 19:40

    Basen i biblioteka.

    • Alfik

      30/09/2016 o 13:02

      Basen i biblioteka z wodoodpornymi książkami żeby można było czytać w dżakuzi + szachy wodne. 🙂

  42. AnonimGalus

    30/09/2016 o 11:13

    Basen przy 79 miałby pełne obłożenie.

    • Anonim

      30/09/2016 o 16:25

      To jeszcze poproszę numery Lotto na jutro i informację kto będzie burmistrzem w następnej kadencji. Bo nieźle Ci to prorokowanie wychodzi.

  43. Trzeba czasem pochwalić

    06/10/2016 o 14:09

    Ładne filmik urząd wrzuca na stronie na facebooku.

    • krzeszowiceone.pl

      06/10/2016 o 22:36

      to nie jest profil gminy. Założyła go młoda osoba, która najwyraźniej nie mogła zdzierżyć, że gmina ma tak słabą promocję w mediach społecznościowych.

  44. Anonim

    11/10/2016 o 21:33

    to może mini park- drzewa i mnóstwo kwiatów kwitnących o różnych porach…dywany kwiatowe, zegar kwiatowy… ławeczki i kosze naśmieci, alejki… tak po prostu ekologicznie… pole tulipanów, róż,rododendronów… nasz krzeszowicki festiwal kwiatów i drzew, ogród całoroczny, itp.

  45. Gie

    06/02/2017 o 21:42

    Tak sobie przypomniałem. Wiadomo już coś co powstanie na tej działce?

    • Muminek

      06/02/2017 o 21:55

      nie, jeszcze nie

  46. Gie

    17/02/2017 o 17:13

    Właśnie trafiłem na coś takiego.
    http://lechstarter.urbanforms.org/
    Niech ktoś zgłosi, najpewniej po jakimś porozumieniu z gminą, pomysł. W bazie inspiracji są jakieś ciekawe podpowiedzi które można by wykorzystać. Ciekawy wydaje się Sąsiedzki Ogród Kultury czy Juneau Makespace. Jakby nie było 100 tys. czy 50 tys. piechota nie chodzi. 🙂

  47. gość

    01/09/2018 o 12:18

    Basen to jedna z najwiekszych potrzeb, kryty basen – jeżdzimy z dziećmi do Trzebini, Chrzanowa, Zabierzowa – to nie tylko przyjemność ale potrzeba zdrowotna dla naszych pociech. LIDL – owszem jest potrzebny ale basen w pierwszej kolejności. Poza placem zabaw nic nie mamy dla dzieci i młodziezy. Kino sie rozlatuje, siłowni co krok ale dla kogo? Basen przyda sie bez względu na wiek. Dużo się dzieje dobrego i zmieniaja się Krzeszowice ale brak basenu jest dotkliwy , a miejsce dobre, blisko szkół, centrum. O LIDLU tez warto pomyśleć.

    • ...

      02/09/2018 o 00:10

      Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaje mi się że burmistrz w swoim programie na dwie kadencje zaplanował basen. Ktoś pamięta?

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W górę