„Osiągnięcia” burmistrza nagrodzone!

Prawie 3 tys. zł (brutto) więcej będzie zarabiał burmistrz Krzeszowic Czesław Bartl. Podwyżka ma być nagrodą za jego osiągnięcia. (…)

Chcemy, aby obecny burmistrz nie odstawał zarobkami od innych – argumentuje radny Edward Motyl.

Dotychczasowe wynagrodzenie brutto dla Czesława Bartla wynosiło w sumie 7.730,80 zł. Od 1 stycznia będzie to 10.666 zł. Składają się na nie (brutto): wynagrodzenie zasadnicze 4.960 zł, dodatek funkcyjny 1.950 zł, dodatek specjalny równy 40 proc. wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego, w wysokości 2.764 zł, oraz wysługa lat w kwocie 992 zł. (…)
W uzasadnieniu podwyżki dla burmistrza dwunastu radnych stwierdziło m.in., że w ciągu roku pracy Czesław Bartl dał się poznać jako bardzo dobry organizator. Dokonał okresowej oceny pracowników samorządowych, opracował i wdrożył od 1czerwca 2007 r. nowy regulamin organizacyjny urzędu, dostosował jego czas pracy do oczekiwań mieszkańców, zlikwidował „dzień wewnętrzny”, przygotował program rewitalizacji centrum Krzeszowic oraz Wieloletni Program Inwestycyjny na lata 2007-2013. Ponadto poprawił relacje z radą miejską oraz rzetelnie współpracuje ze starostwem.

Pod wnioskiem podpisali się: Edward Motyl, Kazimierz Stryczek, Renata Brzózka, Ryszard Niemczyk, Władysław Gwiazdowski, Roman Żbik, Zenon Hrycaniuk, Jerzy Wnęk, Teresa Szczurek, Jerzy Wieczorek, Marta Sobczyk i Wacław Gregorczyk.

źródło: www.przelom.pl

Prawie 3 tys. zł (brutto) więcej będzie zarabiał burmistrz Krzeszowic Czesław Bartl (na zdjęciu). Podwyżka ma być nagrodą za jego osiągnięcia.

– To nie są żadne osiągnięcia, tylko jego obowiązki. Jedynie niektóre z działań uznać można za coś więcej – denerwuje się radna Stanisława Grzęda, zbulwersowana sposobem wniesienia na sesję projektu tej uchwały.

– Nie bulwersuje mnie fakt podwyżki, bo nasz burmistrz miał zawsze najniższą pensję w porównaniu do sąsiadów. Chodzi mi o to, że z resztą rady nikt tej propozycji wcześniej nie przedyskutował – wyjaśnia Stanisława Grzęda.

– Taką pensję uchwalali radni jeszcze za burmistrza Jagiełły. Od tamtej pory nic się nie zmieniło. Chcemy, aby obecny burmistrz nie odstawał zarobkami od innych – argumentuje radny Edward Motyl.

Dotychczasowe wynagrodzenie brutto dla Czesława Bartla wynosiło w sumie 7.730,80 zł. Od 1 stycznia będzie to 10.666 zł. Składają się na nie (brutto): wynagrodzenie zasadnicze 4.960 zł, dodatek funkcyjny 1.950 zł, dodatek specjalny równy 40 proc. wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego, w wysokości 2.764 zł, oraz wysługa lat w kwocie 992 zł.

Uchwalone 14 głosami „za” nowe zarobki podniesiono do stawek maksymalnych, jakie obowiązywać mogą w gminie powyżej 15 tys. mieszkańców.

W uzasadnieniu podwyżki dla burmistrza dwunastu radnych stwierdziło m.in., że w ciągu roku pracy Czesław Bartl dał się poznać jako bardzo dobry organizator. Dokonał okresowej oceny pracowników samorządowych, opracował i wdrożył od 1czerwca 2007 r. nowy regulamin organizacyjny urzędu, dostosował jego czas pracy do oczekiwań mieszkańców, zlikwidował „dzień wewnętrzny”, przygotował program rewitalizacji centrum Krzeszowic oraz Wieloletni Program Inwestycyjny na lata 2007-2013. Ponadto poprawił relacje z radą miejską oraz rzetelnie współpracuje ze starostwem.

Pod wnioskiem podpisali się: Edward Motyl, Kazimierz Stryczek, Renata Brzózka, Ryszard Niemczyk, Władysław Gwiazdowski, Roman Żbik, Zenon Hrycaniuk, Jerzy Wnęk, Teresa Szczurek, Jerzy Wieczorek, Marta Sobczyk i Wacław Gregorczyk.

51 komentarzy

51 Komentarzy

  1. Muminek

    02/01/2008 o 16:56

    7 tyś (netto) – mała rzecz, a cieszy 😉 …

  2. krzeszowiczanin

    02/01/2008 o 18:08

    Myślę , że burmistrz powinnien przyzwoicie zarabiać. A Pan Bartl ma już wiele osiągnięć, o niektórych znich grupa radnych napisała w uzusadnieniu do uchwały.

  3. Muminek

    02/01/2008 o 20:22

    komentarz powyżej to prowokacja, radze nie odpisywać 😉

  4. ...

    03/01/2008 o 07:19

    Czy Państwo którzy podpisali się pod wnioskiem też otrzymali podwyżki?

    Co to jest ta wysługa lat?

  5. załamany

    03/01/2008 o 08:54

    ci co podpisali sie pod wnioskiem nie musieli otrzymac podwyzki
    wystarczy ze
    -córka p MOTYLA została zatrudniona w Urzedzie
    -Marta Sobczyk dostała fuche tzn jest przewodniczącą rady
    -syn ROMANA ŻBIKA jest zastępca burmistrza a jego firma chepabex ma niezłe układy
    –wyliczac dalej

  6. zawiedziony

    03/01/2008 o 08:56

    Edward Motyl, Kazimierz Stryczek, Renata Brzózka, Ryszard Niemczyk, Władysław Gwiazdowski, Roman Żbik, Zenon Hrycaniuk, Jerzy Wnęk, Teresa Szczurek, Jerzy Wieczorek, Marta Sobczyk i Wacław Gregorczyk

    —–zapamietamy

  7. realista

    03/01/2008 o 09:50

    – ale się chłop narobił !! – zlikwidował dzień wewnętrzny, powołał az dwóch zastępców, zmienił godziny pracy ….. no to faktycznie ma się czym pochwalić !!
    – z tym wieloletnim programem inwestycyjnym i rewitalizacją to chyba też przesada, przecież udział w pracach nad tymi programami (papierowymi z resztą i w większosci nierealnymi) brali udział zarówno pracownicy urzędu, radni i przedstawiciele firm oraz mieszkańcy a laury zbiera burmistrz …. (no tak ale to w koncu on złożył swój podpis pod dokumentami !!!!)
    – nic ująć nic dodać …..

  8. lokalny

    03/01/2008 o 11:13

    byłem na spotkaniu ws rewitalizacji burmistrz ani słowa na ten temat (mądrego) nie powiedział to było wrecz zenujące ze przyszli ludzie i mowia o swoich sugestiach a on siedział za stołem jak statysta smutna załosna figura

  9. ktoś

    03/01/2008 o 13:28

    burmistrz nie odstaje od innych pajaców z rady

  10. Jazon

    03/01/2008 o 14:02

    Kosztowny ten pontyfikat…

  11. ...

    03/01/2008 o 14:11

    @załamany, napisz do CBA 😀 Jeśli te informacje są prawdziwe to powinni się zainteresować.

  12. ehh

    03/01/2008 o 15:30

    kase na podwyżki łatwo znaleźć a na głupie odśnieżanie to juz nie..

  13. Ben

    06/01/2008 o 18:23

    Krzeszowicom gratulujemy burmistrza.

  14. ehh2

    09/01/2008 o 20:55

    Popieram w 100% trafne stwierdzenie ehh’a. Kasiorka na podwyżki zawsze się znajdzie stanowiska dla kumotrów też ale na odśnieżanie i piasek to już nie bardzo. Jak byśmy mieli średniowiecze to by chyba było: Czesław I Zachłanny 😀

  15. Echo

    12/01/2008 o 19:28

    No tak.. czytam i wcale zdziwiony nie jestem.. żenada.. dobrze że zrobili tutaj taką stronę, gdzie ludzie którzy najprawdopodobniej nic w życiu nie osiągnęli mogą sobie naubliżać komuś kto potrafi pracować całymi dniami dla takich obiboków jak wy Pewnie ładnie was zazdrość zżera bo nigdy tyle nie zarobicie, no cóż.. bywa

  16. wyksztalciuch

    13/01/2008 o 14:10

    Trudno przyjąć prawdziwą argumentację skoro się jest przydupnikiem burmistrza lepiej zarzucić innym zazdrość.Echo ty lepiej popracuj w górach bo tylko tam się sprawdzasz, oceny burmistrza zostaw mieszkańcom Gminy Krzeszowice, którzy nie pozwolą się „tumanić ani przestraszać”.Co do pracy całymi dniami prawdopodobnie wtedy też siedzi jak woskowa figura, a zresztą co można wymagać od wuefisty, który nie potrafił wykształcić muskulatury.Więc ani mózg ani mięśnie.

  17. Raper

    13/01/2008 o 18:18

    Do wyksztal ciucha (bo chyba nie wykształciucha)
    Jak wy nie lubicie tych co mają inne zdanie. Na szczęście nas jest w tym mieście więcej więc nie będziemy się przejmować kilkoma nieudacznikami, dla których ta strona jest idealnym miejscem na wylewanie swoich frustracji związanych ze swoją nieudolnością.

  18. wyksztalciuch

    14/01/2008 o 09:31

    Skoro jesteście tak dużą grupą to mam nadzieję że następnym razem znów wybierzecie miłościwie nam panującego burmistrza, bo przecież najważniejsze jest nie żeby coś robił,ale by był.
    Uważam, że prawo do oceny daje mi moja zmarnowana kartka wyborcza,bo postanowiłem mu zaufać i oddałem na niego głos.Co do innego zdania, każdy ma prawo je mieć, ale w tym wypadku powinno być obiektywne. Czas upływa inne gminy maksymalnie wykorzystują unijne dotacje, a Gmina Krzeszowice jak miała dziurawe chodniki tak ma, jak śmierdziała z braku kanalizacji tak śmierdzi, a pan burmistrz zajmuje się duperelami i mydli nimi oczy ludziom. Dlaczego Alkor jak dymił tak dymi? Samorządowców należy rozliczać z rzeczywistej pracy , a nie z zapowiedzi, oni nie robią nam łaski skoro sie zdecydowali na kandydowanie to zgłaszali sie do roboty, jeżeli nie potrafią to już w trakcie kadencji powinni odejść, aby nie marnować pieniędzy podatników.Pora by czas sentymentów się już skończył.

  19. mieszkaniec

    14/01/2008 o 11:49

    oj dlaczego wszyscy czepiają się mojego dobrego kolego czeska przeciez czesiek to rowny gosc Wczoraj zrobili super impreze zbierali kase dla Jurka Owsika a czesiek nawet w piłke grał .Ze co ze pensja za duza w koncu musi sobie kupic nowe koszule czaeem nawet nowy garnitur ,a nie zawsze znajdzie cos w promocji,co wy pewnie chcielibyscie zeby cały czas w tej pomaranczowej koszuli chodził..a długi jakie na wybory pozaciagał to kto za niego spłaci tez on musi …
    Piszecie ze miasto sie nie zmienia jak to nie chepabex cos tam wybudował jest jeszcze jedna fajna firma co tez buduje no jak to ona sie nazywa no ta co wygrywa przetargi …
    a ze czasem siedzi i nic nie mowi a co ma kłapac gębą po proznicy powiedział przecie ze on wuefist i nie zna sie na sprawach miasta -ludzi ma od tego
    no tą Jole ta co swoja ciocie chciała zatrudnic ale jej nie dali . Jasia wędrowniczka (bo w kazdej był partii ) i Andrzeja syna Romana wspaniałego

  20. keri

    15/01/2008 o 13:22

    A co wy sie spodziewaliscie po burmistrzu który jest z wykształcenia wf-istą??wiedze ze niektórych cieszy ze w pilke potrafi grac:(
    głosowaliscie na niego to macie:)nie zrobił nic wiecej poza swoimi drobnymi zmianami w czasie pracy urzędników.W gminie brakuje pieniedzy na remonty dróg budowe chodników,na finansowanie kanalizacji, dofinansowania do ochrony srodowiska itp.jestesmy podtym wzdledem daleko za sąsiadującymi gminami(Alwernią trzebiną chrzanowem)obecna wladza to jedna wielka klika:(nawet nie zadbał oto zeby starannie odremontowac budynek UM.przyjrzyjcie sie zbliska na jakosc wykonania,kolor elewacji dobrany chyba do własnej koszuli bo do otoczenia pasuje nijak:(

  21. MIESZKANIEC

    15/01/2008 o 17:19

    TRZEBA STWORZYC COS ABY ZMIENIC TĘ KLIKĘ ! CO PROPONUJECIE?

  22. Vero

    16/01/2008 o 17:33

    Kliką to wy jesteście! Ale na szczęście złożoną tylko z kilku oszołomów.
    Po pierwsze bzdury opowiadacie w sprawie np. dotacji – w tym względzie w żaden sposób nie odstajemy od innych gmin, po drugie w ciągu jednego roku to chyba tylko Pan Bóg odbudowałby to co było rujnowane przez ostatnie kilkanaście lat,
    po trzecie jakbyście nie wiedzieli to Alcor przestał funkcjonować,
    a po czwarte to trzeba iść na zebrania które Bartl prowdzi, bo aż miło posłuchać jaką facet zdobył wiedze w ostatnim roku na temat samorządu.
    Wy tylko umiecie pieprzyć głodne kawałki siedząc sobie przy piwku a merytorycznie to jesteście zero!

  23. Muminek

    16/01/2008 o 18:14

    Klika? Oszołomy? Przystopuj trochę z tymi inwektywami, przecież nie chodzi o ty byśmy się na tej stronie obrzucali błotem.

    Do Echa – tak, bardzo zazdroszczę burmistrzowi … tych jego znajomych z Nowych Krzeszowic i reszty, która podpisała się pod wnioskiem o podwyższenie mu diety. Niestety, pracuje w prywatnej firmie i premie dostaje za efektywność, a nie EFEKTOWNOŚĆ!
    No właśnie, nowy burmistrz jest mistrzem efektownych wystąpień, potrafi wspaniale „nawijać” – też znam to z zebrań, w których uczestniczył. W końcu jest nauczycielem, a nauczyciel musi umieć „dotrzeć” do dzieci – Vero – do Ciebie już „dotarł” 😉
    No cóż, trzeba mu pogratulować zdolności pedagogicznych 🙂 umie sobie elektorat urabiać 🙂

  24. Raper

    16/01/2008 o 18:30

    eeeeeeeee muminek nie przesadzaj.
    Czego ty sie tak tego burmistrza czepisz.
    Zabił ci ojce gitarą czy co?
    A może czegoś ci nie załatwił.
    Uważam że ty muminek nie powinieneś sie z całym szacunkiem tu wypowiadać bo jesteś administratorem tej strony czyli powinieneś być bezstronny, a tak to mam wrażenie że czaisz sie pod każdym nickiem który obraża burmistrza i rade.
    Myśle że będziesz jednak musiał w końcu wszystko odszczekać – to tylko kwestia czasu!

  25. Mi

    16/01/2008 o 18:37

    Muminek wspólczuje!
    To chyba strasznie malutkie te premie dostajesz! Może weź sie lepiej do roboty! Bo jak tak pracujesz jak uprawiasz demagogie to wcale sie nie dziwie że cie nie doceniaja w tej twojej firmie.

    Tak na marginesie to cześć jestem tu pierwszy raz! Ale jazda!

  26. Muminek

    16/01/2008 o 18:46

    Heheh… to jest tzw „dziennikarstwo obywatelskie” przez bardzo małe „d”. Nie zawsze utożsamiam się z tym co przeklejam lub z tym, co piszą inni – mam takie samo prawo do własnego zdania jak Ty.

    Jeżeli masz wrażenie, że stoję za każdym nikiem szkalującym burmistrza, to jest to wrażenie mylne. Używam tylko jednego pseudonimu 🙂

    Odszczekać? Nie jestem psem i nie odpowiadam za resztę użytkowników… przypominam Ci Raper, że PRL sie skończył, a razem z nim nastała tzw wolność słowa. Burmistrz to w tej chwili osoba publiczna, która musi się liczyć z tym, że od niezadowolonych mieszkańców będzie zbierał ciągi…c’est la vie 🙂 Jak się nie podoba to niech zrezygnuje z urzędu 🙂

  27. Raper

    16/01/2008 o 19:23

    Jeśli dobrze kumam to jest was dwóch muminki a to niesprawiedliwie.
    Poza tym jeśli kumam to mieszkacie na przeciwko burmistrza a zaten bardzo nieładnie obgadywać sąsiada.
    Może Stasiu albo bracie stasia czas przestać!

  28. mieszkanieckrz

    17/01/2008 o 03:34

    a słyszeliscie ze maja prywatyzowac balneologie???po tej władzy moizna sie juz wszystkiego spodziewac:( zrobili przekret na przetargu na remont urzedu a teraz…szkoda gadac

  29. Mi

    17/01/2008 o 06:56

    do mieszkańcakrz Słuchaj niedoinformowany mieszkańcu
    balneologia jest powiatu i to powiat chce balneologie prywatyzować. Więc najpierw sprawdź informacje a potem żygaj na innych.

  30. Vero

    17/01/2008 o 07:01

    Do Rapera
    Ta informacja z muminkiem a właściwie z muminkami jest pewna?

  31. Raper

    17/01/2008 o 08:58

    yhy

  32. realista

    17/01/2008 o 10:16

    do Mi i mieszkanieckrz – posiadacie błędne informacje na temat balneologii, otóż
    1. ośrodek ten nie należy do Powiatu tylko do Marszałka Województwa Małopolskiego
    2. jako placówka zostałą skreślona z listy obiektów służby czy placówek zdrowia przeznaczonych do prywatyzacji

    pozdrawiam

  33. Muminek

    17/01/2008 o 13:00

    Spokojnie, nie sprywatyzują Zofii 🙂

    Muminek jest jeden, a Stasiu to administrator, ale on tu rzadko pisze 🙂

    Nie klonuje się 🙂

  34. Raper

    17/01/2008 o 20:22

    do muminków
    a zatem jednak brat stasia
    oj nieładnie, nieładnie

  35. Muminek

    17/01/2008 o 20:49

    Brat Stasia 🙂 ?? Przekażę Stasiowi, że jestem jego bratem, pewnie się ucieszy 🙂

  36. Raper

    18/01/2008 o 08:16

    Do muminków
    Daj spokój koniec anonimowości, teraz bedziecie się wypowiadać zupełnie jawnie.
    A tak na marginesie to ciekawe czy burmistrz wie jakich ma fajnych sąsiadów. I jeszcze jedno mnie ciekawi z czym on wam tak podpadł!?

  37. Muminek

    18/01/2008 o 13:24

    Raper, Ty i ta Twoja spiskowa teoria dziejów 🙂 Nic o mnie nie wiesz 🙂 Wszystko to, co do tej pory napisałeś jest tworem Twojej chorej wyobraźni. Ale nie martw się, powoli zaczynam się przyzwyczajać – o ile dobrze pamiętam, ktoś niedawno twierdził, że jestem synem radnego o nazwisku Gwiazdowski.

    Chcesz końca anonimowości? Podpisz się imieniem i nazwiskiem.

  38. nie muminek

    18/01/2008 o 19:19

    a ja nie jestem muminek a wale w Bartla jak w beben bo to zenada ze mamy takiego niedouczonego kmiota na tym stanowiskua w kwestii ze się nauczył przez rok.Ja twierdze ze sie nie wiele nauczył co wiecej zhardzial i przez to juz przegrał…

  39. Nico

    19/01/2008 o 18:32

    do nie mumiminek
    a na jakiej podstawie taki wniosek?
    Byłeś na chociaż jednym spotkaniu?
    A budżet na nowy rok też ci sie nie podoba?
    Bo ja porównałem go z wcześniejszymi i wydaje mi sie że jest ogromna różnica w zamierzeniach.
    A wiem że budżet to świętość a nie obiecanki. To co w nim założono musi zostać wykonane.
    Ty to chyba ten tęskniący za tym co minęło.

  40. Raper

    19/01/2008 o 18:46

    Cześć muminki!
    Z tym Gwiazdowskim to ktoś zgadywał a niestety dla was i o was ja nie zgaduje ja to wiem na pewno.
    Chłopaki dajcie już spokój, piszcie sobie, przecież jak twierdzicie każdemu wolno wylewać kubły pomyj na każdego, uważajcie tylko żeby was ktoś nie wywołał do tablicy.

  41. Muminek

    20/01/2008 o 06:19

    🙂 ehhh a Ty cięgle swoje 🙂 Nie chce mi się z Tobą na ten temat gadać, temat głównego postu dotyczy burmistrza, a nie tego kim jest Muminek 🙂

    Myśl sobie co chcesz, dla Ciebie mogę być nawet bratem Staszka 🙂

  42. Raper

    20/01/2008 o 14:41

    Ależ mylicie się muminki.
    Dla mnie ciekawe jest to kto koło nas mieszka. Teraz to i ja patrze bardziej podejrzliwie na swoich sąsiadów chociaż mam ich tylko trzech.
    Uśmiechają się do mnie mówiąc dzień dobry, miło zagadują a kto wie co opowiadają o mnie na około!
    To jest szkaradne!
    Brak odwagi żeby iść i w oczy powiedzieć ludziom co mi się w ich działaniu nie podoba.
    Tacy właśnie muminkowie jesteście i to jest bardzo smutne.
    Pewnie też ładnie się sąsiadowi kłaniacie ale powiedzieć mu wprost co o nim myślicie to już inna sprawa.
    Obłuda to właściwe słowo!

  43. Ben

    20/01/2008 o 14:44

    Nico,
    napisałeś:
    cytat:
    „Bo ja porównałem go z wcześniejszymi i wydaje mi sie że jest ogromna różnica w zamierzeniach.”

    Odpowiem Ci cytatem z Biblii:
    „Po czynach ich poznacie.”
    Mat. VII/15-16

    Moja opinia co do jest zamierzonych działań burmistrza jest taka: jeszcze przez dwa lata będzie ogłaszał wszem i wobec, jak to nasza gmina jest zapuszczona i co on to dla niej nie zrobi, w czwartym roku kadencji uruchomi jakąś inwestycję, aby w kolejnej kampanii wyborczej głosić, ze dopiero co poradził sobie z bałaganem po swoim poprzedniku i właśnie wziął się za robotę, ale żeby ją dokończyć musi zostać wybrany na burmistrza na kolejną kadencję.

    Tak na marginesie pozwolę sobie przytoczyć na niedzielne popołudnie pewną anegdotę.
    (Zastrzegam, że wszelkie podobieństwo do jakichkolwiek osób jest przypadkowe i niezamierzone).
    Otóż w pewnej firmie zmieniał się prezes zarządu. Doszło do spotkania prezesa ustępującego z nowym. Ustępujący wręczył nowemu trzy koperty ponumerowane od 1 do 3 i powiedział tak: jeśli będziesz w firmie miał problemy, to otwórz kopertę z numerem 1 i zastosuj sie do tego, co tam napisane. Jeśli po jakimś czasie problemy znów sie pojawią, to otwórz kopertę z numerem 2. Jeśli rada zapisana w kopercie nr 2 nie przyniesie rozwiązania problemu, to otwórz kopertę nr 3 i zrób to, co przeczytasz.
    Nowy prezes urzęduje, po jakimś czasie sprzedaż i produkcja spada związki zawodowe zaczęły domagać się podwyżek i osłon socjalnych. Prezes otwiera kopertę nr 1 i czyta: „zwal wszystko na poprzednika”. Tak oczywiście zrobił, zwołał zebranie załogi i wyjaśnił, że miał zbyt mało czasu, aby naprawić to wszystko, co zepsuł poprzedni prezes. Poprosił o więcej czasu … i tym samym zażegnał problem.
    Jak to w życiu po kilku miesiącach sytuacja sie powtarza: niska sprzedaż, mała produkcja, związki zawodowe. Prezes pomyślał: muszę otworzyć druga kopertę. Jak pomyślał, tak zrobił. A była w niej kartka z radą: „znajdź kozła ofiarnego”. Podziękował w duchu poprzedniemu prezesowi za cenną radę, zwołał zebranie załogi na którym wylał kubły pomyj na jednego z dyrektorów oraz oskarżył go o ukrywanie wiedzy o stanie firmy oraz o brak jakichkolwiek działań naprawczych. Po oracji skierowanej do załogi wylał dyrektora dyscyplinarnie. Znów zyskał na czasie.
    Po kilku miesiącach sytuacja się powtarza: związki chcą strajkować, banki wstrzymały kredyty dla firmy. Prezes myśli – nie ma co, otwieram trzecia kopertę. Wyciąga kartkę, a na niej napisana rada: „przygotuj trzy koperty dla swojego następcy”.

  44. Nico

    20/01/2008 o 20:06

    Beniu, aleś się napisał. żeby chociaż z tego coś dobrego było a tak to tylko po próżnicy rękę męczysz.
    Nowy burmistrz jest facetem na poziomie i w życiu nie słyszałem (a troche po tych zebraniach chodziłem) żeby kiedykolwiek zwalał coś na poprzedniego burmistrza.
    Poza tym powtarzam – budżet święta rzecz musi zostać wykonany – i jak na razie jest bogaty w konkrety.
    Więc Beniu nie dorabiaj teorii, tylko poczekaj i popatrz.

  45. Ben

    21/01/2008 o 07:50

    Nico, czytaj uważnie to co piszę, a potem się wypowiadaj. Nie napisałem ani jednym słowem, że burmistrz Krzeszowic zwala na poprzedników. Sam sobie to wymyśliłeś.

    Poz tym mam głęboko w nosie „budżet bogaty w konkrety” – jak to nazywasz. Konkretem jest to, że Krzeszowice jak były brudne tak są, jak nie było inwestycji tak nie ma, jak było drogo tak jest jeszcze drożej (ścieki, śmieci).
    Burmistrz Bartl obiecywał Nowe Krzeszowice. Gdzie masz teraz te Nowe Krzeszowice? Na papierze? W budżecie? Czy może w wyobraźni tego, kto program Nowych Krzeszowic napisał?

  46. Nico

    23/01/2008 o 07:11

    Beniu posłuchaj
    Co prawda Pan BÓg stworzył świat w sześć dni ale na tym rekordy się skończyły. Czy uważasz że w rok można dać miastu inwestycje? tym bardziej że jak sie okazuje np. rynek nie jest nasz tylko powiatu bo nikt wcześniej nie zadbał o to żeby go odzyskać! Myśle że podobnie ma się sytuacja w innych dziedzinach. I niestety trzeba pewnie najpierw wszystko wyprostować, pozałatwiać formalności, może niejedno odzykać, i dopiero wtedy mogą być konkrety. Tak naprawde to Bartl objął niezłe bagno które najpierw musi osuszyć żeby potem coś na tym wybudować!
    Tak że Beniu spokojnie ja wierzę że Bartl wywiąże się ze wszystkich obietnic tylko musi to robić po kolei i najlepiej od początku a nie od końca.

  47. Ben

    23/01/2008 o 08:16

    Nico,
    napisałeś:

    cytat
    „Tak naprawde to Bartl objął niezłe bagno które najpierw musi osuszyć żeby potem coś na tym wybudować!”

    Czy możesz sprecyzować, o jakie „bagno” chodzi? Możesz podać szczegóły? Bo z mojego punktu widzenia jest to obrona burmistrza realizowana poprzez zwalanie na poprzedników.

    Nico, zwracam Ci uwagę, że nowy burmistrz urzęduje JUŻ PONAD ROK!!! Było nie było jest to 1/4 jego kadencji. Jeśli w ciągu roku nie udało mu się załatwić żadnej z istotnych dla Krzeszowic spraw, to śmiem twierdzić, że w czasie pozostałych trzech lat również sobie z tym nie poradzi. I nie chodzi o to, żeby w ciągu roku jak za machnięciem czarodziejskiej różdżki nagle rynek został odnowiony, gmina w 100% skanalizowana czy wszystkie drogi połatane. Rzecz w tym, aby jednoznacznie zdefiniować działania: np.
    – do końca roku 2009 centrum będzie odnowione
    – do końca roku 2010 cała gmina będzie skanalizowana.
    Itd., itd.

    To, że inwestycje te trzeba wykonać ja również wiem doskonale. I wie zapewne większość mieszkańców Krzeszowic. Jednak samo powtarzanie na okrągłe sloganów, że trzeba zrewitalizować centrum, trzeba wybudować kanalizację, trzeba przyciągnąć inwestorów nic nie da. Zadam konkretne pytania:
    – ile kilometrów kanalizacji wykonano za kadencji burmistrza Bartla?
    – ilu poważnych inwestorów przyciągnął burmistrz w ciągu roku swojej kadencji?

    Odpowiedz sobie szczerze na te pytania.

  48. Nico

    23/01/2008 o 09:07

    Beniu rozumiem ze masz wgląd we wszystkie przygotowywane projekty w gminie.
    Wiesz co myśle że jednak za jakiś czas będziesz musiał zweryfikować swoje podejście do tematu.

  49. Ben

    23/01/2008 o 09:41

    Nico,
    nie mam wglądu we wszystkie projekty w gminie. Rozumiem, że Tobie są doskonale znane.

    W życiu staram się być obiektywny i swój punkt widzenia opieram na faktach, a nie na pobożnych życzeniach. Jeśli doświadczę pozytywnych działań burmistrza(nie mylić z mówieniem, planowaniem, obiecywaniem), to chętnie zweryfikuję swój punkt widzenia. Na razie nie widzę ku temu żadnych podstaw.

    Nico, bardzo niepokoją mnie pewne działania, które wykonują osoby związane z Nowymi Krzeszowicami.
    Zwróć uwagę na fakt, że w internecie nie znajdziesz już programu wyborczego Nowych Krzeszowic. Czyżby było to spowodowane strachem, że ktoś TERAZ porówna program z 2006 roku z tym, co zarząd Krzeszowic robi?

  50. Nico

    23/01/2008 o 09:48

    Beniu no ale pewnie ulotke wyborcza sobie zostawiłeś zresztą podobnie jak ja.
    A więc nie strzępmy języków tylko poczekajmy.

  51. wykształciuch

    23/01/2008 o 13:59

    Piękna dyskusja tak trzymać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W górę