Urząd się reorganizuje

Wprowadzony dwa lata temu regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach nie sprawdził się – stwierdził na łamach „Przełomu” wiceburmistrz Andrzej Żbik. Władze przystępują do ponownej reorganizacji pracy urzędu.

Zmiany obejmą przede wszystkim wydział inwestycyjny. Po reorganizacji zostanie w nim jeden naczelnik i inspektorzy. Zmniejszy się również liczba zatrudnionych w nim osób – z czternastu do dziesięciu.
W urzędzie powstaną trzy nowe, samodzielne stanowiska: do spraw mieszkaniowych, promocji, ochotniczej straży pożarnej – zajmą je urzędnicy już pracujący w magistracie – pisze „Przełom”.

źródło: Przełom 2/2009

24 komentarze

24 Komentarzy

  1. mefisto

    15/01/2009 o 20:55

    i to ten sam regulamin, za który Pan Burmistrz podwyżkę dostał! ojojojojoj! powinien kase oddać z odsetkami

  2. obserwator

    15/01/2009 o 21:18

    No … się dzieje!!!!

  3. do boserwatora

    15/01/2009 o 22:12

    myślisz, że to samobój przypadkowy czy kontrolowany?

  4. Jogi

    15/01/2009 o 22:30

    Jeśli tylko zmniejsza się ilość etatów to jest jakaś oszczędność i mnie się to podoba.

  5. ktoś

    16/01/2009 o 09:54

    Następne 2 lata zejdą na niczym a tu trzeba się podać do dymisji Bartlowi z Żbikiem i Bereza albo ich zdjąć musimy.

  6. Pesymista

    17/01/2009 o 11:19

    Jak przyjdzie nowy burmistrz po wyborach (mam szczerą nadzieje, że tak się stanie) to poświęci z rok czasu na sprzątanie tego bajzlu zwanego przez Czasława B. reorganizacją czyt. dezorganizają, który po sobie zostawi.

  7. emerytka

    17/01/2009 o 12:00

    A ja z tego bajzlu poszłam i wcale nie żałuję. Cieszy się burmistrz, cieszą się ludzie, a najbardziej cieszę się ja.

  8. pytanie

    18/01/2009 o 11:34

    czy za kolejne 2 lata pan A Zbik równie szczerze wyzna co wszyscy juz wiemy . Ten układ władzy Bartl Zbik Bereza -nie sprawdził sie , sorry ale spieprzylismy wszystko oj spieprzyylismy Panowie co tylko się dało spieprzyc

  9. No

    18/01/2009 o 13:16

    jeszcze jest Pani burmistrz, prawnik z wykształcenia, ale zbyt dużej wiedzy prawniczej to ona nie posiada.

  10. Boo

    18/01/2009 o 13:58

    Widze że teraz tu przenieśli się Kulczyccy & Tomczyki i dawaj na Bartla.

  11. jak to dobrze,

    18/01/2009 o 14:06

    że wreszcie wszystkich myślących samodzielnie można sprowadzić do dwóch nazwisk… brawo sherlocku!

  12. do No

    18/01/2009 o 15:22

    sparafrazuję Bena, bo podobały mi się jego wypowiedzi przy okazji rewitalizacji: mam do Ciebie pytanie i proszę o szczerą odpowiedź? Jakie Ty masz kwalifikacje i uprawnienia do oceniania pani burmistrz? poza tym przypominam, że ona nie pracuje w charakterze radcy prawnego.

  13. przepraszam

    18/01/2009 o 15:45

    czy tutaj spotykają się tylko krewni i zanjomi krolika?

  14. Racja

    18/01/2009 o 22:11

    pani wiceburmistrz zdecydowanie nie pracuje w charakterze radcy prawnego , a jej mąz Adaś podobno za granicą pracuje… 🙂

  15. do poprzednika

    19/01/2009 o 08:46

    a Ty gdzie pracujesz, albo Twója najbliższa rodzina? co to kogo obchodzi gdzie pracują rodziny burmistrzów? teczki im zakładasz? a może namów jeszcze ich przyjaciół, żeby na nich donosili? będzie ciekawiej na tym forum. ale z ciebie….. zero merytorycznej dyskusji….

  16. Do poprzednika

    19/01/2009 o 16:38

    Telewizyjny serialowy Klan w porównaniu z rodzinnym w urzędzie to prstka.

  17. ja

    19/01/2009 o 19:49

    mam pytanie do tych co reorganizować chcą :
    4 kadęncje w tył 2 burmistrzów +sekretarz
    3 kadęncje to samo
    2kadęcje 2 burmistrzów
    obecna -3 burmistrzów,sekretarz,naczelnik a gdzie mają byc redukcje i reorganizacja

  18. Rybka

    20/01/2009 o 16:54

    sadze ze najwazniejsza reorganizacja urzedu nastąpi w przyszłym roku To będzie reorganizacja na gorze w wyniku wyborow!

  19. Rybko

    20/01/2009 o 22:24

    spełnij trzy życzenia!

  20. Jaka to

    22/01/2009 o 18:45

    reorganizacja urzędu – to pozoracja!
    Znowu nabór na dwa stanowiska do ochrony środowiska.

  21. W Przełomie

    24/01/2009 o 19:44

    Sekretarka w urzędzie, jej jedyne zajęcie, nie musi umieć parzć kawy – bo robi to za nią automat.
    Skoro taka spokojna,uśmiechnięta, łagodna i ma podejście do ludzi – to nich się zajmie rewitalizacją rynku.

  22. od kiedy

    29/01/2009 o 18:11

    pracownik wzięty z bezrobocia,na pracach interwencyjnych mianuje sie sekretarką i udziela oficjalnego wywiadu?
    Ale widać można w paranienormalnym urzędzie i gazecie co się „przełom” zwie.

  23. bezrobotna

    01/02/2009 o 14:18

    życzę panu burmistrzowi zeby startował na nastepną kadencję, bo naprawdę godnie reprezentuje naszą gminę.

  24. popieram

    01/02/2009 o 16:55

    przecież trzeba będzie spłacić miliony kredytów. nie wypada zostawić tego innym.

Odpowiedz

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W górę