Kultura

Gmina ma swoje logo. Wiemy kto go zaprojektował i ile kosztowało

Opublikowane

Choć konkurs nie został rozstrzygnięty, Gmina Krzeszowice ma swoje oficjalne logo i hasło. W weekend pojawiło się na bannerze podczas Niedzieli dla Zdrowia, krzeszowickiej Karcie Seniora i podkoszulkach. Co przedstawie, kto jest jego autorem i ile kosztowało?

Patrząc na nowy logotyp gminy, jej mieszkaniec bez trudu rozpozna basztę wjazdową zamku Tenczyn. Obok zielony pagórek i rzeka. Z oddali, bardziej przypomina duży but na niebieskiej podeszwie. Nowe logo, hasło i gadżet mieliśmy poznać już pod koniec ubiegłego roku. Gmina ogłosiła konkurs i zaoferowała nagrodę – po tysiaku za logo i gadżet, 500 złotych za hasło. Pośród 23 nadesłanych logotypów, 16 propozycji gadżetów i 9 haseł nie znalazło się nic co mogło zadowolić komisję. Konkurs pozostał więc bez rozstrzygnięcia a gmina bez logotypu. Do czasu.

W piątek na swoim facebooku gmina ogłosiła radosną nowinę, oto mamy logotyp i hasło. Nowy znak graficzny gminy, jak czytamy na profilu „symbolizuje charakter naszego położenia, zróżnicowanie terenu pod względem jego rzeźby, bogactwo lasów, wód pitnych i leczniczych w połączeniu z cennymi zabytkami”. Zaś hasło – „Krzeszowice. Łączymy pokolenia” – „odzwierciedla działania gminy, która kładzie nacisk na to aby było w niej miejsce dla wszystkich, zarówno jeśli chodzi o jej zamieszkiwanie jak i rodzaj organizowanych wydarzeń”. Koniec cytatu.

Logotyp za tysiaka stworzyło Studio Agrafka. Podczas Niedzieli dla Zdrowia wisiało już na bannerze przyczepionym do sceny. Znalazło się także na Karcie Seniora i gminnych gadżetach – podkoszulkach, które mają być nagrodą w organizowanych przez urząd konkursach.

71 komentarzy

Najpopularniejsze

Exit mobile version