Wybory samorządowe

Wacław Gregorczyk o włos od wygranej. Będzie druga tura wyborów

Fot. pixabay.com

To już pewne. W Krzeszowicach będzie potrzebna druga tura wyborów. Mimo że urzędujący burmistrz był blisko zwycięstwa, nie udało mu się ostatecznie zdobyć ponad 50% głosów.

48,54% – Wacława Gregorczyka, 34,83% – Kamil Kłosowski i 16,63% – Stanisław Molik. Tak oficjalnie wyglądają wyniki niedzielnych wyborów na burmistrza gminy Krzeszowice. 

Mimo największej liczby zdobytych głosów, urzędujący włodarz miasta przez pięć ostatnich lat stracił poparcie. Jeszcze w 2018 roku bez większych problemów, w pierwszej turze, pokonał dwójkę kontrkandydatów zdobywając 8 226 głosów. 7 kwietnia na Wacława Gregorczyka zagłosowało 6 145 osób.

Ugrupowanie obecnego burmistrza traci też aż 4 mandaty w nowej Radzie Miejskiej, choć nadal będzie mogło rządzić z PiS (razem mają 12 mandatów). Nie udało się ponownie zdobyć mandatu Annie Łukasik, Ewie Rogóż-Klocek i Dariuszowi Kaczara. Leszek Słota, Jerzy Ciężki, Kazimierz Stryczek zrezygnowali z kandydowania do Rady Miejskiej.

124 komentarze

124 Komentarzy

  1. Qweyrtoup

    08/04/2024 o 09:40

    Nie pozwolić aby wygrało PO. Oddać głosy na Pana Gregorczyka.

    • JA

      08/04/2024 o 10:12

      kamil….kamil….kamil….. !!!!!!!!!!!!!!!!

      • karlik_ja

        08/04/2024 o 12:15

        kamil….kamil – no właśnie takie nieuki głosowały na Kamila – „potrafię tylko krytykować”. Imiona piszemy dużą literą.

    • Obywatellll

      08/04/2024 o 14:29

      Strzelił sobie w stopę zapraszając Bartla i zabiegając/nie odmawiając przyjęcia poparcia od „uśmiechniętej” pani poseł. Już wolę Gregorczyka l niech dokończy to co zaczął

      • Anti

        08/04/2024 o 21:18

        Co zaczął od 9 lat robi SAG w Miękini i drogę której skończyć nie może. Jak będziesz czekał aż skończy to możesz się nie doczekać.

      • Izabela_K

        09/04/2024 o 09:01

        To jest Już przesada Pan Gregorczyk sprzedawał truskawki przed wybraniem jego skromnej osoby, zero wiedzy merytorycznej co widać po wypowiedziach w mediach cieszmy się że Krzeszowice nie są wielkim miastem i nie wypływa to na szerokie wody, piszecie że ten Kamil jest nie doświadczony ale chłop pracuje w Urzędach a Pan Gregorczyk sprzedawał truskawki co to ze MERYTORYCZNE WYGIBASY CYRK TO ŻE JEST STARSZY TO NIE ZNACZY ŻE JEST INTELIGĘTNIEJSZY 🙂

        • krzeszowiceone.pl

          09/04/2024 o 10:27

          Miał własną działalność gospodarczą.
          Zanim został burmistrzem zaczynał od bycia sołtysem Tenczynka, później został radnym krzeszowickiej Rady Miejskiej, był też radnym Sejmiku, pracował w Urzędzie Marszałkowskiem i był prezesem Lokalnej Grupy Działania Zdrój.

          Nie dezawuujmy, powołujmy się na fakty.
          https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,a,1684733,mgr-inz-waclaw-gregorczyk-burmistrz.html

          • Izabela_K

            09/04/2024 o 11:02

            Nie Odnosi Się do mojej pełnej wypowiedzi odnoszę sie do FAKTÓW sprzedawał Truskawki co jest prawdą, w żadnym punkcie nie odnosiłem się do doświadczenia samorządowego tylko MERYTORYCZNEGO

          • krzeszowiceone.pl

            09/04/2024 o 11:29

            Piszesz to w taki sposób, jakby Wacław Gregorczyk przed objęciem stanowiska burmistrza, nie robił nic innego, tylko sprzedawał truskawki (nie wiem, czy to jednak nie były pelargonie, ale mniejsza z tym).
            Więc wymieniam co, robił. A to, co robił, sprawia, że merytorycznie był przygotowany do funkcji, którą chciał objąć. Dlatego jeszcze raz napiszę – opierajmy się na faktach.

          • wybierający

            09/04/2024 o 11:58

            Sprzedawać truskawki też trzeba umieć. Pan Kłosowski nie prowadził żadnego biznsu , także truskawkowego a chce rządzić gminą o ponad 100 milionowym budżecie. Chciejstwo to nie potrzebne doświadczenie i umiejętności. Dotychczas był tylko mało zaangażowanym radnym miejskim. Pan Gregorczyk był radnym sejmiku małopolskiego i burmistrzem Krzeszowic. Ma odpowienie wykształcenie i papiery na kolejną, zarazem ostatnią kadencję jako burmistrz.

        • Do

          09/04/2024 o 12:33

          INTELIGĘTA 😅 a teraz serio. Prowadzenie działalności gospodarczej/rolniczej uważasz za minus. No ciekawe. Powiedz to rolnikom i przedsiębiorcom. A ja ci powiem. Zadbanie o siebie i rodzinę nie jest sztuką, kiedy wieziesz się na partii. A taki rodowód ma młody kandydat. Pokaż mi jego drogę do osiągnięcia czegokolwiek własnymi siłami. Najpierw promowała go platforma. Skończył AWF i tytułuje się pedagogiem, urzędnikiem, inspektorem, a ja pytam. Pokaż, co sam osiągnąłeś poza blokowaniem niewygodnych rozmówców. Człowiek, który sypie sloganami, oczekując wyłącznie atencji, nie dojrzał jeszcze do kierowania gminą. Amen.

          • Szarak

            09/04/2024 o 15:48

            O kurde, sam najwyższy się do mnie odezwał…

          • AntyKłos

            11/04/2024 o 15:22

            Święta Prawda!!
            Polać mu, brawo👏👏👏👏

        • zibii

          09/04/2024 o 20:55

          Ja też sprzedaje truskawki,czy będę kiedyś burmistrzem??

          • Trzymam kciuki!!! Wszystkie 5!!!

            10/04/2024 o 00:10

            Jak się dobrze postarasz, to będziesz na bank burmistrzem. Ale najpierw zostań choćby sołtysem, żeby nie było, że znikąd się w gminie wziąłeś.

          • zibii

            10/04/2024 o 06:34

            Najpierw sołtys,potem radny Gminy, Sejmiku i dopiero Burmistrz? życia mi braknie :((zostaje przy sprzedaży truskawek.

          • Handlarz na targu rybnym

            10/04/2024 o 23:33

            zibii, sprzedawaj maliny, a nie wciskaj klientom popeliny. Lepiej na tym wyjdziesz.

    • Spostrzegawczy

      08/04/2024 o 15:30

      Widać, że piszesz na niemieckiej klawiaturze. Albo ją zmień na qwerty, albo całkiem wyłącz, bo lepszy efekt w pisaniu osiągniesz.

    • Genowef

      08/04/2024 o 15:45

      Tylko PiS. Chcemy by drugą Białorusią! Chcemy komuny i kościoła pod każdym łóżkiem! I żeby na klatkach waliło kapustą! Tylko PiS!

  2. ABC

    08/04/2024 o 11:13

    Gregorczyk koalicjant PiSu precz z powrotem uprawiać kartofle.

    • Zuza

      08/04/2024 o 12:06

      Dokładnie!!! Dość, wystarczy. Gmina potrzebuje młodych!

      • Anonim

        08/04/2024 o 12:39

        Dokładnie tak. Wiek Pana Gregorzyka to już chyba emerytura? Powinien sam odpuścić i dać szansę młodym.

        • Zuza

          08/04/2024 o 14:07

          Właśnie … świat się rozwija, technologia, młodzi nadążą!
          Emeryci już nie, dajny szansę. Obecny burmistrz już miał swój
          czas

          • Wyborca

            08/04/2024 o 18:06

            Więc ruszcie młodzi tyłki i do wyborów 21 kwietnia!Bo frekwencja ostatnio marna!

          • Młody wyborca

            11/04/2024 o 20:37

            a co ja z tego będę mieć? Daj kasę przed wyborami, ale grubą, to pójdę głosować na to, co chcesz. Ale musisz dać przed wyborami, bo inaczej zagłosuję odwrotnie do tego, co chcesz, albo w ogóle oleję wybory bo w obiecanki cacanki już przestałem wierzyć

        • Emerytem być jak najdłużej

          11/04/2024 o 12:36

          Chorobowe na okrągło, urlopy na okrągło,zastępstwa koleżanek na okrągło. A i z przychodzeniem do pracy różnie bywa, gdy nie na okrągło.

    • Krzyś

      08/04/2024 o 12:54

      On preferuje truskawki.

    • Antek

      08/04/2024 o 14:42

      A Kłosowski koalicjant PO.

      • Mieszkaniec

        08/04/2024 o 17:20

        Takim samym peowcem jest Wacek, bo tam zaczynał.

      • Popieram

        08/04/2024 o 18:10

        Kłosowski dogada się z każdym, czy to z PO czy to z PIS bo tylko w taki sposób może osiągnąć poparcie i wspólnymi siłami działać na rzecz naszej Gminy.Nie zauważyłam żeby on obrażał ludzi z różnych opcji politycznych i wyśmiewał się z ludzi, np. tak jak Grzegorz M.

  3. Igor

    08/04/2024 o 13:02

    Tylko Wacław Gregorczyk.
    Brawo !

  4. Życzliwy

    08/04/2024 o 14:34

    Igorku jeszcze zaczekaj z brawami. Jak ruszą ci co nie poszli to kto wie ? Nigdy nie mów nigdy. Rządzenie też nie będzie łatwe przy tej układance. Z jednej strony będzie gładko jak dotąd tyle, że nie wiadomo jak z kasą. Z drugiej może być nieźle z kasą, ale nie będzie łatwo bo nie będzie klakierów. Mnie bardzo odpowiadała by ta druga opcja. Nareszcie na radzie ucierałyby się racje i było by ciekawie. W każdym razie śpiochów w większości wyborcy wyeliminowali i dobrze. Zapowiada się ciekawie.

    • Hej

      10/04/2024 o 06:41

      Jeśli wygra Grzegorczyk i jak mówicie będzie w koalicji z pisem, kasa będzie. Przecież dzieli ją marszałek. A tam samodzielnie rządzi w sejmiku ? no kto? No PiS. Więc spoko
      Ja głosuje na obecnego. Dziękuję za uwagę.

      • Zofia

        10/04/2024 o 08:35

        Wszystko zrobisz dla pieniędzy? Brzydzę się takim gadaniem jak twoje.

        • Kochana

          11/04/2024 o 00:00

          Bez pieniędzy nawet miszcz Kłosowski nie da rady. Taki mamy klimat.

          • Dojrzalszy młody wyborca

            19/04/2024 o 15:32

            To prawda. Żeby jeszcze umiał je pozyskiwać, oraz je wydawać w rozsądny sposób z pożytkiem dla mieszkańców gminy, to niczego więcej nie potrzeba. Póki co, umie je tylko wydawać na mało istotne dla gminy rzeczy. Może dlatego, że sam ich nie zarobił? Ja też, jak od kogoś, będąc młodym, jakąś kwotę dostawałem, to mniejszą wagę do jej rozsądnego wydawania przykładałem. Te pieniądze, które samemu sobie zapracowałem, to uwierzcie mi, że dziesięć razy się zastanowiłem, zanim się zdecydowałem, na co je wydać.

      • Anonim

        10/04/2024 o 10:18

        Jaką kasę? Środki centralne przepływają przez Wojewodę, a nie Marszałka Województwa. Coś Ci się pomyliło.

      • Głos suwerena na trybunach

        10/04/2024 o 14:21

        Jeśli wygrałby zdrowy rozsądek, to by i kasa była, i ludzie byliby zadowoleni, i wszystko by było bez udziału marszałków, ani innego typu przedstawicieli, nas wszystkich-Polaków reprezentujących na każdym szczeblu władzy. A tak, to wszystko jest tam, gdzie jest, a nie tam, gdzie być powinno.

  5. Antek

    08/04/2024 o 14:41

    Dziwię Wam się. Głosować na PiS albo gościa od którego na odległość widać, że z PO. Kłosowski to gość z PO, Młody demokrata. Trzeba było głosować na trzecią opcję. Ukryli się i twierdzą, że bezpartyjni, a grube powiązania mają.

    • No tak

      08/04/2024 o 19:27

      Czyli na Kukiza/Konfederacje? Wystarczy pogooglowac chwile

    • Mieszkanka gminy

      11/04/2024 o 12:28

      Jakie to ma dla gminy znaczenie czy jest z PO czy z PiS, dogadać się i współpracować będzie musiał z każdym dla dobra ogółu. Śmieszą mnie te wpisy kandydatów i żon kandydatów naszych radnych, na swoich prywatnych profilach, jak to jeden kandydat jest dobry a drugi zły.Ludzie mają swój rozum i wiedzą jak mają głosować, więc bądźcie łaskawi i nie straszcie już jak to źle będzie jak wygra jeden albo drugi.To świadczy tylko o tym jak dużo macie do stracenia, albo jak bardzo boicie się rozliczeń.Straszy się panem K. już nawet w niektórych zakładach pracy, urzędach, instytucjach.Smutne to bo jak świat światem, rządy się zmieniają, zmieniają się opcje polityczne, ludzie na stanowiskach i nie ma ludzi niezastąpionych.A my żyjmy tak , by móc spokojnie iść i nie oglądać się za siebie na ulicy .Jesli mamy na stanowiskach publicznych ludzi nieuczciwych i źle gospodarujących naszymi wspólnymi pieniędzmi, to z przykrością stwierdzam, że nie powinno być miejsca dla takich .

      • Cichy wielbiciel za mocne słowa

        11/04/2024 o 23:14

        Oczko ;-*

    • Grażyna

      13/04/2024 o 14:56

      A Ty, co byś wybrał, Antku?

  6. Czysta analiza hipotetyczno-analityczna:

    08/04/2024 o 14:43

    Dane z I tury:
    P. Gregorczyk – 48,54%
    P. Kłosowski – 34,83%
    P. Molik – 16,63%
    Możliwa średnia opcja w II turze:
    P. Molik – 0 (16,63%/3=5.54%)
    P. Kłosowski – 34,83% + 5.54% = 40.37%
    P. Gregorczyk – 48.54% + 5.54% = 54.08
    Wyborcy P. Molika podzieleni są na 3 grupy.
    Tych, którzy nie pójdą na wybory, tych którzy pójdą głosować za mniejszym złem,
    oraz tych, którzy sympatyzują w jakimś stopniu z pozostałymi kandydatami.
    Zatem raczej wynik jest przesądzony, z kilkuprocentowym wahaniem w obie strony.

  7. Geralt Von Shleshvigstein

    08/04/2024 o 14:58

    Jak ludziom niewiele trzeba!
    Wystarczy ciasteczko rozdać🍪, kawką poczęstować☕, pośpiewać na rynku🙉 i uśmiechnąć się nieszczerze😎, żeby lud ciemny uwierzył, że lokalny laluś-celebryta, opiekun zwierząt wszelakich, „rowerowy (bur)mistrz”🚳,fan pOsła Biedronia🙊 i Róży von Stąd, etc. Będzie lekiem na całe zło w tym mieście.

    • kartofelek

      08/04/2024 o 15:35

      Słusznie rzekłeś, trza szukać leku na to zło, co jest w mieście. Przykute i przyspawane do stolców, na sesjach komara ucinające.

    • Masa netto

      08/04/2024 o 17:12

      Oby tylko tacy jak ty nie sprawowali żadnych stanowisk, bo już sam twój wpis świadczy, że jesteś wszelkiego rodzaju -fobem, marudą, i smutasem

    • mario

      08/04/2024 o 17:29

      Jaki rowerowy?- najmłodszy kandydat na żadnym z rajdów rowerowych organizowanych przez gminę dla mieszkańców nie był. Nigdy go nie spotkałem na rowerze.

      • Hulajnoga bez siodełka

        08/04/2024 o 17:58

        Pan Kamil jest na tyle pomysłowy, że będąc burmistrzem by nam wszystkim wsteczną przerzutkę w rowerach kazał zamontować.

      • Antonina

        08/04/2024 o 21:21

        A ja go ostatnio widziałam na rajdzie rowerowym organizowanym przez Panią Ninę Kurdziel. Weryfikuj, a potem szukaj sensacji. .

        • Szczerze zaskoczony

          10/04/2024 o 13:54

          No popatrz, jaka anomalia w jego statystyce

    • Życzliwy

      09/04/2024 o 07:23

      Rozumiem że zazdrością Róży Thun jej pięknego życiorysu, jej przodków zasłużonych dla Polski i męża hrabiego, a potem księcia austriackiego, ale żeby aż tak. Biedroń…no cóż każdy wie że jest gejem ma stałego partnera. Poza tym jest nudny, żadnej willi+, fałszywych maseczek czy respiratorów, pegazusów, wyborów kopertowych po prostu nuda. Wolisz urozmaicenie, więc twoi idole są inni… 😭😀

  8. Gie

    08/04/2024 o 15:35

    Teraz zacznie się festiwal obietnic wyborczych. 🙂 Po latach, czy jak gdzieś przeczytałem pokoleniach, oczekiwania w Krzeszowicach powstanie basen. To co teraz będzie marzeniem mieszkańców Gminy i Krzeszowic? Na co teraz będziemy czekać a lokalni politycy będą nam to obiecywać? Kino? To chyba dosyć łatwo zorganizować? A może galeria handlowa ale taka „światowa”. Wielopoziomowa, z ruchomymi schodami, parkingiem podziemnym. Sklepami i knajpkami sieciowymi. 🙂 Może z kinem w pakiecie? Obwodnica? Szpital? Jakieś inne pomysły?

    • Ja

      08/04/2024 o 22:30

      Kino już mamy w bibliotece. Cokolwiek by to nie znaczyło.

      • Krzeszowicki ślepiec bez okularów

        11/04/2024 o 16:31

        Ludki, ludki popatrzta zza swojej komórki!!!
        Kino nam wysprzątali…
        Hurra!!! Hurra!!! Hurra!!!…

        • Przecież

          12/04/2024 o 00:09

          To prywatna nieruchomość. Cóż cię tak podnieca. Przyszedł właściciel i posprzątał.Ty nie sprzątasz?

          • Też właściciel większe posesji

            12/04/2024 o 05:46

            Ja sprzątam raz w tygodniu, a tu posprzątano raz na dwie dekady. Hurra!!!

          • Ja

            12/04/2024 o 06:39

            Co jest prywatną nieruchomością?

          • Logik do Ja

            13/04/2024 o 15:08

            Wszystko jest prywatne, co nie jest publiczne.
            Proste przecież

  9. Jaki

    08/04/2024 o 15:45

    Za Gregorczyka coś się jednak ruszyło, ale i tak w Krzeszo takie „Murzynowo” trochę. Strona internetowa jak z poprzedniej epoki, FB gminny to dno i wodorosty, obsługa gminy też pozostawia wiele do życzenia. Niewiele się dzieje dla mlodych. I to się też musi zmienić. Ale czy warto oddać głos na młodszego? Coś mu źle z oczu patrzy. Więc kolejny raz mniejsze zło…

  10. Życzliwy

    08/04/2024 o 17:18

    Jad leje się każdym twoim otworem. Świadczy to o bezradności i prostactwie oraz strachu, że idol może nie dać rady. Wyluzuj. Zachowaj spokój i odrobinę kultury. Tym nie pomożesz Wackowi. Te wypociny świadczą też o nim, jaka klasa kandydata tacy wyborcy.

  11. Polny tyran

    08/04/2024 o 17:26

    Abc, co chcesz od bramborów ?łodygi ogryzasz i ci szkodzi, lepiej z pis-em iść na pole niż z platformą jeść robole.Do trzech razy sztuka , praktyczniejszy będzie obecny kandydat, bo patrząc na profil psychologiczny kontrkandydata, to jeszcze nie ta liga , musi przejść wszystkie ligi trochę pobyć na szczycie , dopiero się może usamodzielnić i wtedy może tworzyć grunt pod jego oczekiwania.

  12. Takie życie

    08/04/2024 o 17:32

    Niezależnie od tego kto z kim sympatyzuje, przy wyniku 48,54% w pierwszej turze… Wacław Gregorczyk jest zdecydowanym faworytem w drugiej.

    • Cud na Wisłą w nadwadze przewagi

      13/04/2024 o 22:27

      Aleś wymyślił…

  13. Obiektywny

    08/04/2024 o 18:47

    Oczywiście, że Gregorczyk jest faworytem drugiej tury i bardzo dobrze. Nie rozumiem skąd w Was tyle niezadowolenia. Pod rządami Gregorczyka w gminie zostało zrealizowanych wiele inwestycji. Zarzuca się mu koalicję z PIS, i co z tego! Zawarł koalicję z PIS i dzięki temu do gminy spłynęły miliony. Jest bezpartyjny więc może zawierać koalicję z kim chce w zależności od okoliczności. Najważniejsze są korzyści dla gminy.

    • zofia

      09/04/2024 o 07:31

      Bardzo się cieszę że nie żyłeś w czasie okupacji.

    • Izabela_K

      09/04/2024 o 09:13

      On Powinnien Iść na emeryturę a nie rządzisz, Nie sądzisz że 9 lat rządów to za dużo to już nie PRL misiu

  14. Obiektywny

    08/04/2024 o 19:03

    Z całym szacunkiem dla Pana Kamila ale bycie magistrem od fikołków i zrobienie kilku akcji charytatywnych to zdecydowanie za mało żeby być burmistrzem 30-tysięcznej gminy.

  15. Przemo.

    08/04/2024 o 19:17

    Zdanie moje jest takie.mlodemu szansę dać
    Gorzej już być nie może.Klosowski na burmistrza i pokaż wszystkim dlaczego warto było na ciebie głosować.a gmina zadłużona była jest i będzie.byli już Kuchta Bartl Gregorczyk.ludzie dajmy szansę Klosowskiemu,przy jego wladzy nic nie stracimy a może zyskamy.nie my to może to młodsze pokolenie

    • Zbulwersowany

      08/04/2024 o 21:06

      Ja rozumiem dać młodemu szanse ale czy gdybyś był właścicielem dużego przedsiębiorstwa, powierzyłbyś zarządzanie nim komuś bez doświadczenia, kierunkowego wykształcenia? Rozumiem postawić na kogoś młodego ale na kogoś z polotem, z pomysłem na gminę. Kamil niczego takiego nie posiada.

      • Krzyś

        08/04/2024 o 21:24

        A jakie ma Gregory doświadczenie? Sprzedawał truskawki zanim został Burmistrzem, a wsunie potem jeszcze przez chwile tez.

      • Izabela_K

        09/04/2024 o 09:05

        Czekaj Młody a czy Pan Gregorczyk pracował kiedyś w szczbulu centralnym Kłosowski jest Urzędnikiem chyba „Lepiej Ogarnia” Pamiętajmy Że Gregorczyk Jest związany z Pisu to można spytać w Krakowie i problem jest w tym że pis Przegrał w Krakowie i na szczeblu centralnym nie dostanie już pieniędzy od nich PRZEMYŚL CIĘ TO

      • Pozamiatać

        11/04/2024 o 12:51

        A jakie doświadczenie mieli ci wszyscy, którym pan burmistrz powierzał wysokie stanowiska w gminie( od sołtysów, czy marnych radnych). Dzisiejszych spacerowiczów po mieście w godzinach pracy, załatwiających prywatne sprawy w godzinach pracy, zatrudniających rodzinę na państwowych posadkach.Czy oni myślą, że ludzie są ślepi i głusi.

  16. Dziadu

    08/04/2024 o 21:53

    Podziw i szacunek dla wyborców radnej Anny D. z Zalasu, która wsławiła się nie zabraniem ani razu głosu w czasie całej swojej obecności w Radzie Miejskiej. Takich milczących radnych nam trzeba!

    • zibii

      09/04/2024 o 21:03

      Ale Pani Anna D.z Zalasu dietkę co miesiąc przytuli w końcu po to tam chyba poszła.

      • Nie róbmy nic - nie bedzie nic - dla nas

        10/04/2024 o 00:04

        Gdybyś ty był jej kontrkandydatem, to kto wie, może ty byś tę dietkę przytulił?

  17. karlik_ja

    09/04/2024 o 00:09

    Szkoda, że Burmistrz Gregorczyk tak słabo się chwali inwestycjami, które udało się wykonać w Krzeszowicach za jego kadencji. Gdyby wszystko podliczyć mina by wielu zrzedła. Dobrze znam Trzebinie to w porównaniu z Krzeszowicami zaścianek.

    • Izabela_K

      09/04/2024 o 09:16

      A za kogo to pieniądze JEGO? Najlepiej Żeby młodzi uciekali do Krakowa myślisz człowieku jesteś za młody jescze by zrozumieć że młodzi muszą tutaj być JAK byś przeżył wojnę to byś zrozumiał MłODY

    • Wyborca#

      09/04/2024 o 12:10

      Słabo się chwali? Za nasze pieniądze wydał biuletyn w którym wychwala sam siebie. Czym jest Magazyn Krzeszowicki? Kolejną tubą propagandową burmistrza za nasze pieniądze. Zresztą jak każdy z nich chwali się tym co zrobił bo leżało w jego gestii i tym co zostało zrobione ale to nie jego zasługa. Za swoją robotę bierze pieniądze, jeżeli to taka ciężka robota to po co się w to jeszcze pcha? Nikt nie wspomina, że pracuje na niego i jego „zasługi” cały sztab ludzi w urzędzie, firmy zewnętrzne i dwóch zastępców. Wszyscy przez nas opłacani. Po 9 latach powinien odpocząć skoro się tak napracował. Czas na zmiany.

    • Wyborca#

      09/04/2024 o 14:46

      Wiesz dlaczego w Trzebini było gorzej, bo nie mieli posła czy senatora z pis-u. Takie to były rządy, dawali tam gdzie wybrano ich ludzi. Czy tak powinno wyglądać zarządzanie i dysponowanie publicznymi pieniędzmi? Wszędzie swoi, kliki, rodziny, znajomi i zarządzanie posłuchami. Niektóre gminy przejęły ten styl zarządzania. Trzeba być moralnym karłem żeby głosować na takich ludzi.

      • Zagłębie Ruły

        09/04/2024 o 17:43

        Ale u nas, w Krzeszowicach, wcale nie musi być tak samo, jak jest w Trzebini. O co ci biega, bo nie rozumiem hasztagu?

        • Wyborca#

          09/04/2024 o 20:22

          Nie musisz rozumieć bo to nie do ciebie.

  18. Mieszkaniec Osiedla Centrum

    09/04/2024 o 10:42

    Obecny burmistrz i obecna rada zatwierdzili w czasie pełnej izolacji covidowej w 2020r zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Krzeszowic (UCHWAŁA NR XXVI/268/2020 RADY MIEJSKIEJ W KRZESZOWICACH z dn. 24 IX 2020r) umożliwiające budowę budynków wielorodzinnych o wysokości 16m z dachem płaskim w obszarze MWU1 i MWU2 na działkach które są często wielkości 6 arów a sąsiednie budynki w tych obszarach nie przekraczają 8-12 m wysokości. Taka zmiana jest niezgodna z uwagami jakie mieszkańcy m. innymi z rejonu ulic Szkolnej, Krzywej, Legionów wnosili do planu gdy był uchwalany w 2017r. Budynki wielorodzinne o wysokości 16m z płaskim dachem nie pasują do istniejącej zabudowy i będą naruszać przestrzenny ład architektoniczny w obszarze m. innymi ulicy Krzywej i Szkolnej.

    • Gie

      10/04/2024 o 08:40

      „z rejonu ulic Szkolnej, Krzywej, Legionów”

      Ciekawe jak głosowały te ulice? Na kogo?

    • Arche

      10/04/2024 o 17:55

      Ulica Legionów to najbrzydszy kawałek Polski na wschód od Trzebini. Wszystko tam jest albo w ruinie albo jest pseudonowoczesnym kiczem od czapy.

  19. Okoleoko

    09/04/2024 o 18:08

    Hmm. Byłem z ciekawości na rynku w Krzeszowicach nikt nie zachęca do głosowania na żadnego kandydata czyżby nikomu nie zależało na zdobyciu „władzy”. Chyba komitety wyborcze są na urlopie 😉 Upsss

    • Ślepowrony

      12/04/2024 o 02:23

      Upsss?…
      Czyżby?…

  20. zibii

    09/04/2024 o 21:08

    Jak to się stało że milcząca Pani Anna D.z Zalasu została ponownie radną??

    • wyborca

      09/04/2024 o 23:00

      Albo sołtys z Tenczynka.

    • Logik

      10/04/2024 o 00:00

      Bo była jedyną kandydatką.
      Proste, prawda?

    • por

      10/04/2024 o 07:47

      Jak to się stało że ponownie radnym został Ślusarczyk?

      • Krótka piłka

        10/04/2024 o 17:34

        Takim rozmachem. Jak rzut bumerangiem do kosza.

  21. wybierający

    10/04/2024 o 11:30

    W mieście na każdym słupie dziesiątki małych i dużych plakatów Kłosowskiego. Musiało to nieźle kosztować. Krzeszowice wyglądają jak za PRL przed wyborami. Mam nadzieję , że zapłacono z kasy komitetu wyborczego. Kandydat Kłosowski w marketingu jest dobry ale w czym jeszcze ? Kandydat Gregorczyk nie może jednak przespać tych dni przed II turą bo przegra jak Komorowski z Dudą. Czy będzie publiczna debata kandydatów na żywo a nie taka jak w Przełomie ?

  22. Frater

    10/04/2024 o 14:14

    Moim zdaniem powinna być zorganizowana debata na żywo kandydatów przed 2 turą. Najpierw kilka pytań zadawanych między kandydatami, a następnie pytania od publiczności. Naszej społeczności gminnej taka debata się po prostu należy. Zorganizujemy coś?

    • Leni-wiec na swoim łóżku

      10/04/2024 o 18:10

      Organizujcie. Macie moje poparcie. Ja się dołączę do niej, jak już będzie zorganizowana.

    • Nooo...

      10/04/2024 o 18:24

      KONKRET DLA REDAKCJI PORTALU. Takiego PR za żadne pieniądze się nie kupi. Inna rzecz, że trzeba by się porządnie przygotować i poprowadzić taką debatę.
      Można pomóc mieszkańcom i bardzo dużo zyskać.
      A jeśli któryś z kandydatów się nie zgodzi na debatę, straci z miejsca kilkanaście procent.
      Mocna okazja.

      • Moja skromna opinia

        10/04/2024 o 20:25

        Mocna argumentacja. Pełna zgoda. A jeśli chodzi o zgodę na uczestnictwo w debacie obu kontrkandydatów, to myślę, że obaj się zgodzą, bo byłoby to dla nich dodatkowy czas na dopowiedzenie czegoś nowego, a nie polityczne samobójstwo, choć istnieje możliwość, że p. Gregorczyk mógłby odmówić udziału, bo jego pozycja wydaje się być już niezagrożoną, pomimo utraty kilku procent zawiedzionych wyborców. P. Kamil, nawet gdyby sam się na niej pojawił, nie jest w stanie przeważyć szali na swoją korzyść w ogólnym bilansie, bo nie byłaby to debata, lecz monolog, na którym z pewnością powtórnie by wygłaszał swoje postulaty, jak nudnie brzęcząca katarynka, wkoło grająca tymi samymi dźwiękami.

        • Krzyś

          11/04/2024 o 05:05

          Lepiej żeby mówił postulaty i o nich pamiętał. Pewnie nie wiesz że Gregorczyk w 2014 roku w swojej broszurze wyborczej pisał, że chce być Burmistrzem przez tylko 2 kadencje – punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a i dorobienia do emerytury.

          • Arbiter neutralny

            11/04/2024 o 13:47

            Krzyś, uczepiłeś tych dwóch kadencji, jak rzep psiego ogona. Spójrz na to w szerszym kontekście z perspektywy czasu. Wystarczy porównać statystyki dorobku obu kontrkandydatów, a to się samo komentuje. Owszem, są słowa, które nie powinny były paść, ale nie ma ludzi nieomylnych. Są za to ludzie, którzy robią z igły widły. Zatem porównaj sam, kto miał więcej wtop za wypowiedziane słowa, a kto więcej gadał, niż do końca swoje czcze gadanie zmaterializował z pożytkiem dla większości obywateli w gminie. Tak uczciwie.

          • Ja

            13/04/2024 o 18:33

            Do Arbiter neutralny
            Twoim tokiem rozumowania raz objęte stanowiska powinny być piastowane aż do smierci? Chyba obecny burmistrz też zaczynał od zera.

    • Takie życie

      10/04/2024 o 20:12

      Tak dla debaty z aktywnym udziałem wyborców! Wystarczy sala, nagłośnienie i przytomny moderator!

      • Gminny suweren w małopolskiej Rzeczpospolitej Polskiej

        11/04/2024 o 22:49

        Sala jest przecież. I to nowa, ale też jest ta starsza z siedzeniami na pięterku. Nagłośnienie też się jakieś skombinuje, ale żeby jeszcze miał kto na parkiecie głosem ludzkim przemówić, to niczego więcej Krzeszowianom i Krzeszowiczanom nie trzeba, bo dostaną chleb i igrzyska za jednym zamachem na trybunach honorowych. No chyba, że będzie dwóch mówiących do jednego mikrofonu, a publiczności braknie, to wtedy faktycznie może być kicha, zamiast kiełbasy vel. salcesonu wyborczego.

    • Gie

      11/04/2024 o 15:49

      Można by zorganizować jakiś czat z pytaniami, coś w rodzaju AMA znanego z wielu portali. Obaj kandydaci siedzą przy komputerach i odpowiadają na pytania. Odpowiedzi obu kandydatów pojawiają się jednocześnie. Żeby nie było że drugi zobaczy odpowiedź pierwszego i wymyśli coś innego niż pierwotnie chciał napisać.

      • Dopingowiec osobisty

        12/04/2024 o 06:02

        Wszystko można, jakby się chciało.

  23. Heniek

    11/04/2024 o 11:58

    Kamil aut…

  24. wyborca

    12/04/2024 o 08:19

    Na kogo zagłosuje ? Nie wiem jeszcze. Najpierw chciałbym poznać odpowiedzi na kilka pytań jednego i drugiego kandydata. Pytanie do pana Kamila trzy jeśli zostanie pan burmistrzem zamierza pan zmienić większość obsady urzędników? Pytanie drugie czy jeśli zostanie pan burmistrzem Wybór zastępców będzie się dokonywał według klucza politycznego? Pytanie dla pana Wacława Gregorczyka : Pytanie pierwsze trzy jeśli zostanie pan burmistrzem następną kadencję dalszym ciągu pozostaną na stanowiskach państw z zastępcy Pan Godyń i Pan Kulczycki (przepraszam że tak wtrące osoby bez żadnej kompetencji samorządowej bez żadnej wizji Krzeszowic po prostu polityczni koalicjanci) , pytanie numer dwa doszły mnie słuchy że w urzędzie na umowę zlecenie jest zatrudniona żona byłego pana ministra Adamczyka jeśli to prawda to proszę o informację czym ta pani się zajmuje jaki pobiera za to wynagrodzenie i czy tych zadań nie może wykonywać który z obecnych urzędników w ramach swoich obowiązków. Pytanie nr trzy czy w ewentualnej nowej kadencji zamierza pan w Dokonać jakichś zmian personalnych na kluczowych stanowiskach w urzędzie. Dziękuję proszę o odpowiedź kandydatów

    • Sprawiedliwy człowiek w suwerennej Polsce

      14/04/2024 o 00:38

      Licz na siebie i swoją intuicję w wyborze. To jedyne, co możesz zrobić, aby nam wszystkim było lepiej w Polsce.

  25. macki

    13/04/2024 o 10:52

    Inwestycje zaczęte nie skończone lub oddane z poważnymi usterkami. Drogi do Strefy Ekonomicznej przez 9lat nie skończono. Ulicy Miękińskiej nie wyremontowali /IS/. Ta strefa to inwestycja spóźniona 10lat, tak trochę traci sens. UL.Grunwaldzka zalewana wodami gruntowymi po remoncie. Ścieżka na Ćmany zagrożeniem dla dzieci/ brak barierek od strony rowu/ i wyjazd wprost na ulice Legionów. Może młody Kamil zmieni tę rzeczywistość i przerwie te błędy i układy.

  26. real

    13/04/2024 o 18:57

    Pan Kulczycki osobiście wiesza baner burmistrza Gregorczyka na skrzyżowanie ul. Batalionów Chłopskich i Grunwaldzkiej. Na posesji Pani Latawiec w Czatkowicach Dolnych wisi baner Pana Gregorczyka a jadąc dalej na posesji Prezesa WIK Skotnicznego w Czernej też wisi baner Pana Gregorczyka itd itp.Kamil rozwal te Układy bo w takich mackach nie idzie żyć.

    • Zuza

      13/04/2024 o 21:37

      Brawo! Młody nowy świeży i bez układów

    • To straszne 😁

      13/04/2024 o 22:25

      Na płocie pałacu zdrojowego pana Żbika wisi baner Kłosowskiego, w rynku gigant Kłosowski przy warzywniaku na budynku pana Żbika, na płocie Muszyńskiego baner Kłosowskiego, na stacji trafo elektryzujący przejeżdżających baner Kłosowskiego, na płocie Goca baner Kłosowskiego. Czyżby nowy układ? A w dodatku Kulczycki powiesił baner WG na swoim budynku. To nie skandal. To bezczelność. Jak można zrobić coś takiego niesamowitemu kandydatowi.😟

  27. Pocztowy gołąbek na Rynku

    13/04/2024 o 19:41

    Jaki tam z Kulczyckiego Pan? On tylko jest radnym.

  28. Anonimowy użytkownik

    13/04/2024 o 23:54

    Kamil Klosowski i jego rzetelna gmina uwaga!!! Komitet ukrywa komentarze. Jak ktos napisze na facebooku cos nie po ich mysli to ukrywaja komentarze widza tylko twoi znajomi i ty. Jak im napiszesz ze usuwaja komentarze to pisza ze wcale nie usuwaja. To jest ich transparentnosc. Mozna im tylko pisac wygramy, Kamil jestes super. A jak zadasz za trudne pytanie to juz zero odpowiedzi. Takiego burmistrza chcecie??? A tak opowiada o debacie publicznej. Potrafi tylko obrazac i napuszczac na siebie ludzi. Zwroccie uwage ze w kolko ma komentarze i polubienia od tych samych osob. Zobaczcie kilka postow to bedziecie wiedziec o kim mowie. Opowiada bajki jak obnizy ceny za smieci i kanalizacje. Wiecie kto pewnie bedzie jego doradca oprocz pana Bartla, jak nie zastepca nawet??? Pewnie lokalny „magnat” ktory probowal zostac burmistrzem w 2006 roku i teraz ma oczywiste powiazania z panem Kamilem, a moze nawet sponsoruje jego kampanie. Jakby ktos mi powiedzial kilka miesiecy temu ze bede stac murem za obecnym burmistrzem to by zostal przeze mnie wysmiany, ale poziom kampani i niektorych kandydatow rzetelnej gminy jest wrecz odrazajacy. Nie wiem jak wy nabieracie sie na kulejacy i bezczelny wrecz PR ktory nawet nie umie listu sam napisac tylko kopiuje slowo w slowo od pana Gibaly. Podpisuje list swoim nazwiskiem a potem zwala na swój sztab. Niestety tak jak w naszym kraju tak w naszej malej ojczyznie trzeba wybrac mniejsze zlo ktorym na pewno pan Kamil nie jest.

    • Mieszkaniec

      14/04/2024 o 12:56

      Dokaldnie tak.komentqrze są ukrywane.dochodzi do takich parodii,że komentarz pana Molika został zakryty,ponieważ sprzeciwił się narracji Rzetelnej (w poście mającym przekonać wyborców p.Molika). Każdy komentarz niewygodny,wbrew narracji,z trudnym pytaniem zakrywany.to jest ten szacunek o którym tyle mówi pan Klosowki?że z każdym będzie rozmawiał?z każdym,kto mu przytakuje niestety.takiego dilaogu chcecie w naszej Gminie? Skopiował list Pana Gibały słowo w w słowo i podpisał jako swój.wmawia,że to nie plagiat,tylko myśli tak samo..
      Żenujące.pomijajac fakt,że Gibała to PiS a on podobno przeciwko… Czy ona ma nas za głupich?obiecuje gruszki na wierzbie, straszy długiem ale na pytania jak zamierza go zmniejszyć życzy miłego dnia.tak się odpowiada na trudne pytania?wiecznie pisze o wypaleniu p. Gregorczyka?chyba nie rozumie definicji wypalenia….pewnie tak jak definicji plagiatu.narracja na stronie Rzetelnej chyba koło rzetelności nie stała.ocencie sami.

  29. Ewa

    14/04/2024 o 10:46

    Przecież może. Jakiś problem?

  30. wyborca

    14/04/2024 o 13:00

    Widzisz, to zależy co kogo uwiera. Mnie nie uwiera brak osiągnięć Kamila bo to człowiek, który nie może ich mieć w wieku 29 lat. Nie miał żadnych możliwości, bo nie rządził, nie miał większości w radzie, a za plecami pisowskiego zaplecza. Ważny jest jego zapał i świeżość Ja chcę zmian, w urzędzie, solidnego wietrzenia koterii. Wyeliminowania „spacerów” urzędników w godzinach pracy po mieście. Załatwienia spraw ważnych dla ludzi: solidnej komunikacji, remontu dróg gminnych, a nie zasypywanie ich przed wyborami destruktem, sprawowania urzędu bez nadymania się i poniżania radnych inaczej myślących. 9 lat w roli burmistrza, bardzo niestety burmistrza zdemoralizowało i woda sodowa uderzyła do głowy. Jeżeli nawet wygra „stary” burmistrz to druga tura mam nadzieję da mu do myślenia. Podobnie Kamil jeżeli wygra i popadnie w samouwielbienie, bo ma takie tendencje to myślę, że wyborcy zrobią mu kuku i w trakcie kadencji go odwołają( tak samo powinno się stać z Gregorczykiem). Wiele gmin korzysta z takich możliwości. Może to rozwiązanie wykorzystać i nasza.

    • No

      14/04/2024 o 16:14

      Spacerów raczej nie wyeliminuje, bo przemieszczają się w ciągu dnia między budynkami urzędu w sprawach urzędowych.

      • wyborca

        15/04/2024 o 10:32

        Do No
        Tylko co robią w sklepach? Też załatwiają sprawy urzędowe?

    • Do wyborcy

      15/04/2024 o 08:09

      Większość urzędników mieszka w tej gminie. Dziwne żebyś ich nie spotykał. Może podejdź i zapytaj czy nie są na urlopie? Zamaiast pisać głupoty w necie. A jak tak super w Urzędzie to się zatrudnij.

      • Żenujące

        26/04/2024 o 22:36

        W godzinach pracy mają siedzieć na tyłkach,tam gdzie są zatrudnieni!A nie załatwiać swoje prywatne sprawy, chodzić po sklepach czy spacerować z pieskami.

  31. reni

    14/04/2024 o 15:20

    Kamil na pewno zbuduje windę w urzędzie dla niepełnosprawnych i szalet w okolicach Rynku czego przez 9 lat nikt nie wybudował. I wreszcie włączy latarnie jak w ościennych gminach na całą noc.

    • Hm

      14/04/2024 o 16:17

      Problem w tym że winda właśnie powstaje podobnie toaleta z tego co burmistrz mówi również ma wkrótce powstać.

      • hmm

        15/04/2024 o 09:17

        szkoda ze przez tyle czasu nie powstala tylko przed wyborami 🙂

  32. Ciociadobrarada

    18/04/2024 o 07:05

    List otwarty do Kamila Kłosowskiego i jego krasnoludków. Drodzy .. przydałaby wam się wrócić do szkoły ponadpodstawowej na lekcję języka polskiego i godzinę wychowawczą. Z dużym prawdopodobieństwem wyszli byście mądrzejsi o to czym jest plagiat, jak parafrazować wypowiedzi z którymi się zgadzacie, ale mimo wszystko, żeby były to wasze słowa. Na godzinie wychowawczej dostalibyście lekcję czym jest kultura wypowiedzi, kultura osobista oraz czym jest manipulacja i… Nie zawsze trzeba się kierować przysłowiem ” po trupach do celu”. Życzę wam więcej pokory.

Odpowiedz

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W górę