Fotogalerie

Zalas walczy z dziurami w drogach

Co różni Zalas od Marsa i Księżyca? Dokąd prowadzą drogi w Zalasiu? Czego Anglicy mogą pozazdrościć mieszkańcom miejscowości? Na wszystkie te pytania odpowiada 17-minutowy film, którego niestety nie zobaczycie na oficjalnej stronie urzędu w zakładce „filmy o Gminie Krzeszowice”.

Zalas, jedna z największych miejscowości w Gminie Krzeszowice. W XVIII wieku znana z garncarstwa, na jej terenie znajduje się neogotycki kościół ufundowany przez Potockich, a nieopodal niego dwie lipy drobnolistne – pomniki przyrody. We wsi działa również jedyne w Polsce pokutne Bractwo świętej Marii Magdaleny. Na uboczu miejscowości wydobywa się porfir.

Od kilku lat Zalas kojarzony jest także z gigantycznymi dziurami, którymi usiane są biegnące przez wieś drogi powiatowe. Nieremontowana od lat siedemdziesiątych ubiegłego stulecia nawierzchnia tworzy niebezpieczny tor przeszkód.

Brak jakichkolwiek daleko idących modernizacji w sposób katastrofalny wpływa na nastroje mieszkańców naszej miejscowości. Niestety dyskusja w trakcie ostatniego zebrania wiejskiego wskazuje na coraz większy niepokój – pisze w liście do starosty Powiatu Krakowskiego sołtys Zalasu Henryk Woszczyna. Zdesperowani mieszkańcy skłonni są przekopać lub zablokować biegnącą przez wieś drogę.

Na ostatniej sesji sołtys wsi wyświetlił radnym krótki film o dziurach w drodze. Nagranie trafiło to Sejmu, Komisji Infrastruktury, Ministra Infrastruktury, Marszałka Województwa Małopolskiego oraz mediów ogólnopolskich i lokalnych.

Sołtys zwrócił się także do policji z prośbą o przeprowadzenie wizji lokalnej i odpowiedź na pytanie czy nawierzchnia dróg powiatowych biegnących przez Zalas jest dopuszczona dla ruchu samochodowego, rowerowego, pieszego oraz  czy nie zagraża zdrowiu i życiu użytkowników tych dróg.

Walka z dziurami w Zalasiu trwa od kilku lat. Powiat tłumaczy zwłokę remontu nawierzchni pracami związanymi z budową kanalizacji jakie kiedyś będą przeprowadzone na terenie miejscowości.

Jak dziś wygląda droga w Zalasiu? Zobaczcie sami.

zalas_dziury17

Zdjęcie 16 z 23

Fot. Henryk Woszczyna

123 komentarze

123 Komentarzy

  1. Kto ma dziury?

    08/04/2013 o 05:17

    tak, są dziury i trzeba to naprawić, tylko w pierwszej kolejności należałoby usunąć luki w głowach krzeszowickiej władzy, ale tego się raczej nie da zrobić, bo jest trochę za późno ! Jeśli w młodości się o to nie zadbało, jeśli nie opanowało się perfekcji poprawnego myślenia, analizowania, sztuki robienia symulacji, wyciągania wniosków to trudno określić zagrożenia, tego zadania ta władza pod nadzorem burmistrza C.Bartla i v-ce A.Żbika nie rozwiąże, ani Rada Miasta z sekretarzem Berezą i 90% radnych !

    • a

      08/04/2013 o 17:44

      kto rozwiąże?

    • mieszkaniec 1

      20/04/2013 o 17:12

      Brawo Panie Henryku! film to strzał w dziesiątkę. Brawo!

  2. sklepkarz

    08/04/2013 o 11:05

    a moze cos o supermarketach nowych napiszcie bo az 4 sie planuje : na byłej witaminkce, teren po meblostylu na miejscu stacji gazowej i na swicie najciekawsza propozycja wszyscy pojdziemy z torbami

    • to

      08/04/2013 o 19:43

      jest temat o dziurach. Nie masz nic do powiedzenia – nie wypowiadaj się tutaj, tylko w temacie, który dotyczy bezpośrednio Ciebie. Buraku.

  3. Anonim

    08/04/2013 o 11:12

    krótki film nakręcony przez sołtysa Zalasu, niedawno był na stronie Przełomu:

    http://www.youtube.com/watch?v=myfUQlvbVu4

  4. Mieszkaniec

    08/04/2013 o 11:14

    Powiat tłumaczy się kanalizacją, a pierwszy i drugi fragment filmu nakręcony jest na odcinku, na którym od ok 8-9 lat jest podłączona kanalizacja!!

    Tu mieszkam – tu płace podatki – tu ma nas władza w powazaniu

    • Lidia

      20/06/2021 o 22:41

      a jak jest teraz? zrobiono te drogę wreszcie? powinno byc tez pobocze dla idących dzieci do szkoły!!!

  5. do sklepkarza

    08/04/2013 o 17:03

    W Krzeszowicach są potrzebne sklepy wielkopowierzchniowe , popatrz na sąsiednie miasta np.Trzebinię , Chrzanów a nawet Zabierzów. Biedronka pęka w szwach od ludzi, ktorzy tam kupują.Widocznie nie jesteście konkurencyjni , skoro obawiacie się pójścia na żebry.Tak naprawdę nie widzę aby jakiś podmiot, mówię o starych firmach zbankrutował, ale z jednego sklepu nie da się juz utrzymać całej rodziny ( tak było w przeszłości ) to fakt.

  6. Wolanin

    08/04/2013 o 18:10

    Już jakiś czas temu wyleczyłem się z wielkopowierzchniowych marketów na rzecz lokalnych sieciówek, które skutecznie konkurują nawet z Biedronką. Po pierwsze nie tracę czasu na „spacery” wśród psychologicznie uwarunkowanych alejek. Po drugie nie narzekam na godzinne kolejki. Po trzecie asortyment z lokalnych sieciówek w zupełności mi wystarcza. Po czwarte oszczędzam nie tylko na zakupach (w Tesco, Auchan, czy Carefourze często te same artykuły są droższe niż w lokalnych sklepach), ale i benzynę/kasę na bilet. Nawet duże promocje w hipermarketach nie są już tak konkurencyjne po zsumowaniu wszystkich kosztów typu czas, dojazd, nie chciane zakupy przy okazji… A przecież tu na miejscu są ciekawe promocje.

    • :D

      08/04/2013 o 18:40

      nic dodać, nic ująć. no chyba tylko to, że niektórzy poczują się mniej wieśniakami, jeśli w sąsiedztwie powstaną hiper, super, dupersklepy 😀

  7. milan

    08/04/2013 o 18:16

    nic nie rozni w zalesiu takie same zadupie jak na marsie czy na ksiezycu ogolnie mowiac diabel mowi dobranoc

    • Anonim

      09/04/2013 o 10:59

      zadupie?

      3 pod względem ludności sołectwo w gminie – po Tenczynku i Woli Filipowskiej.

      Najlepsza baza piłkarska spośród amatorskich drużyn nie tylko w Gminie, a i w całej okolicy. Puchar Burmistrza zorganizowany w 2012 roku wzorowo! Do tego wszystko „własnymi rękami”.

      Świetnie utrzymany kościół, o który dbają wszyscy mieszkańcy

      Kopalnia Porfiru i Diabazu, z której spływają do gminy spore ilości pieniędzy z podatków

      w czym jest lepszy Tenczynek albo Wola? Chyba tylko w tym, że Jagiełło i Bartl są z tymi miejscowościami związani i dbają o „swoich”

      • jk

        17/04/2013 o 20:45

        milan mial na mysli ze piekny rownie jak wola oraz tenczynek i diabel mowi dobranoc tylko w weekendy bo pon wtorek sroda jest w tenczynku a czwartek piatek na woli

  8. Anonim

    08/04/2013 o 19:36

    Chyba Bostar sklepy, kto wydawał WZ-tki?

  9. koszałek opałek

    08/04/2013 o 20:58

    To przecież droga lux!! Proponuję przejechać się drogą Krzeszowice -Siedlec. To dopiero przeżycie ekstremalne. Też dzieci do szkoły maszerują…:))))))

    • inka

      10/04/2013 o 19:04

      ALE w Siedlcu to też droga powiatowa i też nie będzie tak łatwo………….

  10. Mirek

    08/04/2013 o 21:05

    Drogi po kanlaizacji są jeszcze gorsze. Naet tam gdzie schetynówka była 2 czy 3 lata temu robiona dzis się jeździć nie da. Kanalizacja nie działa i drogi brak

  11. Antena kierunkowa

    09/04/2013 o 09:30

    „Co różni Zalas od Marsa i Księżyca?” – to co pierwsze rzuca się w oczy z ilustracji

    http://krzeszowiceone.pl/wp-content/gallery/dziurawe-drogi-w-zalasiu/zalas_dziury12.jpg

    to obecność wody w Zalasie co może być przesłanką istnienia tam życia.

  12. do D:

    09/04/2013 o 11:46

    Nie drażnij Marii nie-zbędnej, bo walnie ci obwodnice przez działkę w planie !

    • :D

      09/04/2013 o 12:45

      a skąd wiesz, że już mi nie walnęła? 😛

  13. Zalasianin

    09/04/2013 o 20:38

    Zalas – w Zalasie (to nie Zalesie, by odmieniać w Zalesiu) – gramatyka się kłania

  14. bozena2222

    10/04/2013 o 19:59

    Skoro mowa o dziurach to i ja wspomnę o naszej bo aż dziw, że jeszcze na Grunwaldzkiej w okolicach sklepu spożywczego nikt jeszcze nóg nie połamał taka duża dziura na chodniku. Dziura głęboka i coraz większa ponieważ zapadają się kolejne płytki. Prosimy żeby Straż Miejska sprawdziła.i zainteresowała odpowiedzialne osoby .

  15. Nu

    10/04/2013 o 20:33

    A nie „w Zalasiu”? 😀

  16. momo

    11/04/2013 o 10:51

    Tia… ogólne zasady gramatyki zasadami, ale są jeszcze oboczności. Po tym właśnie poznać miejscowego – którym Ty nie jesteś. Miejscowi jeżdżą do Zalasia, są z Zalasia, a nazwa wsi jest Zalas i kropka.

  17. mieszkanka

    13/04/2013 o 19:09

    Ja serdecznie zapraszam Pana Burmistrza na spacer ze mna i malenkim dzieckiem w wozku po Zalasiu. Ciezko jest przejechac, czy ominac te dziury samochodem, a co dopiero przejsc piechota pchajac wozek, wpadajac z jednej dziury w druga. Pokaze tez chetnie jak wygladam gdy w tych dziurach jest woda po deszczu, mokre buty itp., a o samochodach, ktore wpadajac do dziur chlapia brudna wode na lewo i prawo nie musze chyba wspominac. Brak slow. Wiec reasumujac- zapraszam na mily spacer.

  18. gray_angel

    15/04/2013 o 12:08

    Mówi się, że drogi są złe w całej Polsce ale… ja niestety jeżdżę tymi w miejscowości Zalas. Ostatnimi czasy coraz częściej muszę się zatrzymać i chwytając się za głowę pomyśleć kilka-kilkanaście sekund, którędy przejechać, bo nie ma jak. To nie jest kwestia dziury, którą można sobie po prostu ominąć zjeżdżając na inny pas. Tu nawet pobocze jest jednym wielkim dołem.

  19. lucy

    16/04/2013 o 13:47

    No to sobie przejedźcie drogą z Nawojowej Góry do Frywałdu. Tam dopiero jest kosmos.

    • mm

      17/04/2013 o 14:47

      nawet na crossie trzesie jak diabli

    • Anonim

      19/04/2013 o 10:17

      droga tragiczna, ale porównaj sobie te obie drogi, gdzie jest więcej przechodniów i jakie auta jeżdżą tymi drogami!!
      wspomniana przez Ciebie droga to już prawdziwy dramat, ale tymi w Zalasiu chodzą matki z dziećmi, dzieci do szkoły, starsze osoby!

      • Dusz Pasterz

        19/04/2013 o 17:08

        Ojcowie z dziećmi tez chodzą po Zalasie, dlaczego zawsze pisane jest „matki z dziećmi”?

    • Anonim

      19/04/2013 o 20:49

      Tam już dawno nie ma drogi 🙁 Ja mieszkam niby w gminie Krzeszowice, najkrótsza droga dojazdową do naszego słynnego gminnego miasteczka jest właśnie droga Frywałd – Nawojowa Góra. Tylko, że tam nie da się przejechać – dziura na dziurze, pobocza w zasadzie weszły w środek jezdni. Droga alternatywna przez Zalas też w podobnym stanie. Więc od dłuższego czasu nie wybieram się do Krzeszowic jak nie muszę – wybieram sąsiednie Liszki czy Zabierzów. I myślę, że więcej takich osób jest.

      • Dusz Pasterz

        20/04/2013 o 10:31

        Co takiego jest w Liszkach, że musisz tam jeździć? Co zmusza Cię do upuszczania rodzinnej miejscowości?

        • Anonim

          20/04/2013 o 21:09

          Np. jakieś zakup trzeba robić, ewentualnie samemu lub z dzieckiem udać się do lekarza. Jeśli nie ma potrzeby wyjazdu do Krakowa wolę się wybrać do sąsiednich gmin niż do Krzeszowic, do których nie mogę dotrzeć przyzwoitą drogą.

  20. bmw fan

    17/04/2013 o 15:06

    chlopaki jak macie na oku jakas sztunie z zalasa a posiadacie jeden z tych sportowych samochodow radze sie zastanowic, wiadomo ze zawias jest kiepski w beemach i oprocz kwiatow i restauracji kina oraz innych wydatkow zwiazanych z posiadaniem 'ostrej sztuki ’ radze bujanke na jakas inna wioske nie daj boze sie ktorys zakocha i wtedy 2 zawiasy rocznie w naszej Beci a jak wiadomo nie sa to tanie sprawy, wachacze z oryginalnie wprasowanymi sworzniami … ulala … mysle ze juz lepiej poswiecic wiecej na paliwo i znalezc 'cos’ dalej ale zeby droga byla lepsza , kolo urwac w swoim malenstwie na takim marsie , ksiezycu zalesianskim nic tylko rzewnie plakac, juz nie mowiac o sarnach ktore ci sie moga wpakowac w swierzutko wypolerowana beemeczke mowie wam DRAMAT !!
    to samo doradzam lokalnym suczkom ktore siedza za sterami tych pieknych maszyn nie mowie ze zle chlopaki ale moze by tak lokalnie bez jezdzenia stanac w letni cieply wieczor na dwie beemki przy parku zapalic fajke puscic techno ehh , marzenia !

  21. do lucy

    17/04/2013 o 16:23

    jak to, przecież radny powiatowy Węgrzyn miał się tą droga osobiście zająć! Tak przynajmniej stoi napisane w Jego programie wyborczym, czyżby Mu się zapomniało?! Droga Lucy, przypomnij radnemu Węgrzynowi o obietnicy, to będziecie mieli remont drogi. Biedak taki zapracowany……bo przecież On nie z tych co rzucają pustymi obietnicami……..

  22. ZALAS !-brawo Panie Sołtysie !

    28/04/2013 o 17:36

    Niech cała Polska wie jakiego mamy Burmistrza w Krzeszowicach, co rusz potrafi robić inwestycje w przyjaznej mu i bliskiej Woli Filipowskiej poparty przez swych popleczników rodem z Woli Filipowskiej v-ce Burmistrzem i sekretarzem Rady- tak ,trzeba ogłaszać w różnych mediach,tak jak dzisiaj informował TELEEXPRES o ogromnych dziurach w drodze Pana miejscowości ! Wielki szacun dla Pana, takich interwencji o priorytetowym znaczeniu mamy tutaj więcej, na pewno Pan słyszał o Tenczynku, gdzie na ul.Chrzanowskiej ludziom grozi śmiertelne niebezpieczeństwo bo muszą chodzić po bardzo ruchliwej jezdni , niektórzy już po licznych tutaj wypadkach,gdzie zjeżdżają z autostrady A4 i nie mają innego wyjścia bo pobocze zabrali na poszerzenie jezdni i trzeba dodać, że mieszkańcy od trzech lat walczą o należne mu bezpieczeństwo a Burmistrz Krzeszowic nie zrobił nic w tym kierunku ! Jakaż ogromna ignorancja ze strony Burmistrza a jaka niewyobrażalna niekompetencja, aż razi !

  23. bylo dzis

    28/04/2013 o 18:42

    w telexpresie pokazywali dziuy w zalesiu

  24. Mieszkaniec

    29/04/2013 o 09:36

    mam nadzieje, ze Bartl się robi cały czerwony ze wstydu

    http://www.tvp.pl/krakow/aktualnosci/spoleczne/soltys-wsi-zalas-nakrecil-film-o-dziurach/10915203/soltys-nakrecil-film-o-dziurach/10915230

    nie wiem, czy Burmistrz i cała reszta Urzędasów zarówno gminnych, jak i powiatowych uważa, że Zalas to wiocha, a wieśniacy tam mieszkający nie potrafią nic zrobi, żeby walczyć o swoje!

  25. CZY KTOŚ WIE ..?

    02/05/2013 o 22:22

    co się dzieje z inwestycją drogową w Czernej albo przy Świcie ? i jeszcze gdzieś w kierunku Żbika ?, gdzie zrywają nawierzchnię? Czy to kolejna afera i utrata naszych pieniędzy z budżetu? Co właściwie robi ten v-ce A.Żbik i Burmistrz ? Ile już było afer ?… tragicznie w tym urzędzie !

  26. TVP w TENCZYNKU !

    14/05/2013 o 13:12

    Dzisiaj 14.05.3013 Kronika Krakowska spotkała się z mieszkańcami Tenczynka i wieczorem o 18.30 w Kronice pokaże, jakie śmiertelne niebezpieczeństwo stworzyli urzędnicy mieszkańcom ul. Chrzanowskiej ! Ta niekompetencja Burmistrza Cz. Bartla oraz naczelnika ds.infrastruktury a dzisiaj v-ce Burmistrza A.Żbika jest przerażająca , oczywiście nie bez winy jest także Starostwo Powiatu Krakowskiego i ZDPK !

  27. TVP w TENCZYNKU !

    14/05/2013 o 13:13

    Dzisiaj 14.05.2013 Kronika Krakowska spotkała się z mieszkańcami Tenczynka i wieczorem o 18.30 w Kronice pokaże, jakie śmiertelne niebezpieczeństwo stworzyli urzędnicy mieszkańcom ul. Chrzanowskiej ! Ta niekompetencja Burmistrza Cz. Bartla oraz naczelnika ds.infrastruktury a dzisiaj v-ce Burmistrza A.Żbika jest przerażająca , oczywiście nie bez winy jest także Starostwo Powiatu Krakowskiego i ZDPK !

    • Stach

      14/05/2013 o 13:43

      To moze tez przyjadą do szkoły w Krzeszowicach bo podobno jakaś niezła impreza sie szykuje z tego co na mieście mówią ….

  28. Tenczynek punktuje władzę krzeszowicką !

    14/05/2013 o 20:54

    jak widać problem poważny, sporo urzędników trzeba przepytać! Może jutro się dowiemy w Kronice Krakowa ! Czekamy , takich urzędników trzeba pokazywać, by nigdy więcej nimi nie byli i nie stwarzali problemów zwłaszcza tych niebezpiecznych dla ludzi,bowiem nie znają swoich podstawowych obowiązków i posiadają słabe kompetencje !

  29. NIE TYLKO W ZALASIE! Kierowca

    14/05/2013 o 21:19

    Nie tylko Zalas! Droga w Tenczynku ul. Zwierzyniecka na zakręcie (!) w stronę Krystyny i Gwoźdzca – wyrwy w drodze! Droga w Czernej – jeszcze nie ma nakładki asfaltowej (kierowcy jeżdzą pod prąd by nie uszkodzić auta), choć dawno ekipa robiąca kanalizację już odjechała.
    Droga Frywałd- Zalas (droga przez las zwierzyniec) wyrwy w drodze! Może to warto pokazać!

  30. TVP w Tenczynku !

    15/05/2013 o 06:32

    To skandal , aby urzędnicy tworzyli miejsca śmierci dla ludzi !!! Z jednej strony stawiają radary i łupią kierowców po kieszeni a z drugiej pieszym nakazują chodzić po jezdni razem z samochodami aby ich uśmiercić ! Taka jest polityka infrastruktury drogowej ?- kto za to odpowiada w tej do granic wytrzymałości zepsutej urzędniczej POLSCE ?!

  31. Tenczynek !!!

    15/05/2013 o 07:26

    To historyczna miejscowość, tutaj jest znany w całej Polsce Zamek Tenczyński, kiedyś drugi po Wawelu,gdzie przybywają masy wycieczek, pieszych, rowerowych- wszyscy jadą i idą tą samą śmiertelną drogą, bo urzędnicy samorządowi : Burmistrz Krzeszowic Czesław Bartl, naczelnik ds. inwestycji Andrzej Żbik oraz Starosta Powiatu Krakowskiego Józef Krzyworzeka i dyrektor Zarządy Dróg Powiatu Krakowskiego trzeci już z kolei, p.Paszcza, nie mogą się dogadać w sprawie naprawy swojego błędu , bowiem przy realizacji tego zadania, zabrali pieszym pobocze, poszerzyli jezdnię a z autostrady A4 puścili ruch tirów i innych aut , pieszym pozostawili głęboki betonowy rów i bardzo ruchliwą jezdnię ze zjazdem z autostrady A4- to są odpowiedzialni urzędnicy, którzy skazują pieszych na śmierć !!! Co na to instytucje kontrolne ???

  32. yes

    15/05/2013 o 08:24

    Problem trzeba nagłaśniać, zła praca Starosty oraz jego Dyrektora Zarządu Dróg oraz Radnej Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej Powiatu, mieszkanki naszej Gminy Pani Janiny L. Po co właściwie nam Powiat, po co właściwie nam Ci ludzie?

  33. KTM 990 Adventure R 2009

    15/05/2013 o 09:25

    Gdzie można zobaczyć odtworzony proporzec rodu Tęczyńskich?

    http://krzeszowiceone.pl/archive/2012/08/28/zdroj-pieniedzy-na-male-projekty.html

  34. Skandaliczna władza Krzeszowic !

    15/05/2013 o 12:30

    My społeczeństwo im płacimy i Oni mają pracować dla nas ! A co oni robią ? Same błędy ! Nie interesuje ich społeczeństwo, ich interesuje własny interes, o nie ! takich urzędników nie potrzebujemy , nie mają bladego pojęcia o zadaniach , których się podejmują, nie ma żadnej kontroli i wszystko idzie byle jak !, płacą kary za błędy z naszego budżetu i my dzisiaj chcemy wiedzieć jaki oni posiadają majątek i czy wszystko za legalnie zapracowane i tak za wysokie pensje, jakie sobie przyznali przy udziale ustawionych większości popleczników w Radzie.Ta Krzeszowicka władza nic nie umie, ona nam tylko szkodzi !

    • KTM 990 Adventure R 2009

      15/05/2013 o 13:54

      O nie! To dlaczego wy wybraliście takich ludzi, którzy nic nie umieją. Dlaczego zgotowaliście nam ten los? Kim wy jesteście i jaki macie w tym interes?

      • a

        15/05/2013 o 16:02

        dlaczego Ty nie zrobiłeś nic by temu zapobiec ? Dlaczego biernie przyglądałeś się ? Teraz masz pretensje, po fakcie ? Trzeba było pomyśleć wcześniej. Teraz musisz cierpieć, a nie zadawać durne pytania dlaczego wybrano durnotę.

        • KTM 990 Adventure R 2009

          15/05/2013 o 19:41

          No nie! A jak miałem nie dopuścić wyborców do głosowania? Ich nie dało się powstrzymać. Oni wiedzieli lepiej!

  35. Brawo Tenczynek !

    15/05/2013 o 12:35

    Kronika Krakowska pokazała wczoraj oblicza tej władzy ! To prawda, że nie interesują się mieszkańcami, to prawda, że stworzyli śmiertelne zagrożenie, gdzie byli, kiedy tam poszerzano drogę, sprawdzić ich !

  36. Tenczynek w TVP przeciw Samorządowcom !

    15/05/2013 o 12:38

    • za staruszkę 10 pkt.

      15/05/2013 o 13:44

      To miał być reportaż interwencyjny? Spikerka, cytując mieszkańców robi minę taką, jakby traktowała te skargi z pobłażliwością. Pani z mikrofonem państwowej TVP Kraków mówi „czyli ja rozumie”…

      Gdzie pytanie kto konkretnie zatwierdził drogę z rowami zamiast chodników?

      Mieszkańcy Tenczynka, miejcie świadomość, że ten program NIE posunął Was ani na krok w kierunku rozwiązania. Jedyny plus to to, że wszyscy, którzy to obejrzeli wiedzą jaka jest jakość urzędników i u Was i w Powiecie. Ale od tego nie będzie chodnika.
      Ciśnijcie dalej, bo Was te auta pozabijają. Sam jeżdżę tamtędy 40 km/h z oczami dokoła, ale jestem wyjątkiem. Do księdza idźcie porozmawiać. Księdzu władza raczej nie będzie chciała podskoczyć. Zbyt wielu zna wyborców. Do opozycji burmistrza idźcie jeśli taka istnieje.

      Najgorzej w tej chwili byłoby spocząć na tym, że „nawet w TV” o tym było. Nic z tego nie wynika, prócz jasnej sytuacji – jesteście pozostawieni sami sobie.

      PS
      Fajny ten gabinet z WELCOME ;). Jak w 1976.

      • Bez przesady z tym księdzem

        15/05/2013 o 15:07

        Do księdza? Który maluje obraz z wizerunkiem radnego, gosposi i siebie samego i każe się do nich modlić? Do opozycji? Jak miejscowy poseł z Pisu jest w Wiceprzewodniczącym Sejmowej Komisji Infrastruktury . A wiceburmistrz jest z Tenczynka. Nie rozmieszajcie mnie!

        • Właśnie

          16/05/2013 o 09:33

          dlatego. To co piszesz oznacza, że zależy mu na wizerunku.

          No powiedz: czy dobry pasterz pozwoliłby swoim owieczkom i ich jagniątkom chodzić po wąskiej ulicy, po której jeżdżą TIR-y?

          • Właśnie pozwala

            16/05/2013 o 23:45

            Ksiądz pozwala i to już od lat, wiec czy jest dobrym pasterzem?

    • Nie chcemy Burmistrza Bartla i vice A.Żbika !

      15/05/2013 o 17:36

      Słusznie ludzie walczą o swoje, to skandal co dzieje się przy tej władzy krzeszowickiej. Ciągle słyszy się o nowych błędach, o karach, ludzie nie otrzymują odpowiedzi na pisma ! Nigdy więcej takiej władzy ! Co oni zrobili w tym Tenczynku, taki piękny rejon i teraz nawet tam strach chodzić, jeździć na wycieczkę rowerem , jak ludzie tam żyją ! Słusznie, że walczą, ktoś mądry i odważny ujawnił we wczorajszej Kronice kulisy i gierki tutejszej władzy, bo to przecież do nich należy pilnowanie wszystkich inwestycji jakie dzieją się na terenie Gminy, za to przecież im płacimy, a oni sami ciągną jeszcze więcej a nic z siebie nie dają ! Nimi powinna się zająć Najwyższa Izba Kontroli, bo co dzieje się z asfaltem w Żbiku, w Czernej i innymi zadaniami, to jeden wielki skandal !

      • A kogo właściwie chcemy?!

        16/05/2013 o 09:35

        hej

  37. NO

    15/05/2013 o 16:07

    Władzy u nas dostatek i nie ma komu h… powiedzieć. Opozycja, burmistrz, którego akurat 15-tego nie było, gdzie radni, sołtys, o czym my mówimy. Pokazali paru bezbronnych ludzi, których zjadły stare urzędnicze wygi a redaktor Nachtarzanka – zazwyczaj ostra dziennikarka – tutaj wypadła słabiutko.

  38. ktoś

    15/05/2013 o 16:42

    wszyscy robią sobie cyrk za nasze pieniądze,a jest tylko jedna rada .wszyscy won.

  39. Brawo Tenczynek ! TVP u Was, walczcie !

    15/05/2013 o 17:39

    • Jakie brawo?

      15/05/2013 o 22:46

      Jakie brawo? Nie ma się z czego cieszyć i tak nic to nie zmieni.

  40. TVP ujawnia kulisy odpowiedzialności Urzędu w Krzeszowicach !

    16/05/2013 o 05:09

    Oto jak przerzuca swoją odpowiedzialność v-ce burmistrz Krzeszowic Andrzej Żbik na Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego i odwrotnie, czyli zabawa w ciuciubabkę !
    http://www.tvp.pl/krakow//kronika/wideo/14-v-2013-godz-2200/11085027

  41. andi

    16/05/2013 o 06:51

    A w Zalasiu nadal nic sie nie ruszyło, dziuro jak były tak są, nawet ich nie połatali…..

    • Nie tylko w Zalasie

      16/05/2013 o 23:48

      Dziury nie tylko w Zalasie: Tenczynek ul. Zwierzyniecka, Nawojowa Góra do Pisar i do Frywałdu, Żbik, Czerna ….

  42. Władzo Krzeszowicka odpowiedz...

    16/05/2013 o 06:57

    czy wykonaliście jakieś zadanie bez interwencji mieszkańców?-NIE !
    czy posiadacie właściwe kompetencje ?- NIE!
    czy słusznie przyznaliście sobie tak wysokie wynagrodzenie?- NIE!
    czy potraficie odpisywać na pisma petentów ?-NIE !
    czy potraficie rozmawiać z mieszkańcami ?-NIE !
    a więc , co potraficie zrobić pozytywnego ? – NIC !

  43. To trzeba nagłaśniać !

    16/05/2013 o 07:12

    Burmistrz Krzeszowic Czesław Bartl i jego v-ce Andrzej Żbik nie potrafią współpracować z mieszkańcami, są niekompetentni, popełniają błędy za które płacą wysokie kary z budżetu Gminy, nie potrafią właściwie zarządzać budżetem, nie mają, bo nie potrafią stworzyć przyszłościowych planów zadań Miasta i Gminy, nie potrafią dopilnować rzetelności wykonanych zadań, stąd przeróbki i dodatkowe koszty, wykazują się ogromną niekompetencją i nieodpowiedzialnym zachowaniem wobec interwencji mieszkańców, absolutnie nie wypełniają swoich wszystkich podstawowych obowiązków na stanowisku burmistrza, nie znają i nie przestrzegają przepisów ich obowiązujących- to nie są właściwe osoby na tak odpowiedzialnych stanowiskach ! Widzimy tą ich „bylejakość ” na każdym kroku ! Nie chcemy takich urzędników !

  44. yes

    16/05/2013 o 08:01

    Zgadzam się na drogach powiatowych „masakra” doprowadzono do takiego stanu w ciągu ostatnich dwóch lat. Myśle , że A. Żbik z UM to jedyny facet co się coś zna w temacie inwestycji. Jakie to porównanie do Pana Bartla, Gwiazdowskiego, Pani Lasoniowej. Reszta to piękne słowa i kompletny brak wiedzy. Ale my jesteśmy winni bo my Ich wybierali. Złotouści.

    • špatný mládenec

      16/05/2013 o 09:37

      Bo nie ma z kogo wybierać, nie ma fachowców na rynku – wszyscy zagospodarowani. Nikt nie pcha się do urzędu bo tam nie te zarobki.

    • v-ce burmistrz A.Żbik też NIE !

      16/05/2013 o 15:32

      Co z tego , że coś kuma, ale jakie są efekty, gdyby był dobry to nie byłoby tych błędów i kar a przecież to On był naczelnikiem ds.infrastruktury i On za to odpowiadał ! On także nie potrafi odpowiadać merytorycznie na pytania petentów i także nic nie wie, jakby co tylko z Księżyca spadł, więc Jego kompetencja zbliżona do tamtych !

  45. Idź na Sesję !

    16/05/2013 o 15:35

    Sam się przekonasz , jak to wygląda . Kilka osób, w tym były burmistrz potrafi merytorycznie dyskutować i całe szczęście, bo inni są uśpieni z przerażenia lub niewiedzy !

    • Jungingen

      16/05/2013 o 15:47

      A nie dałoby się transmitować sesji rady online w sieci?
      Pytam poważnie.

      To chyba legalne i pewnie mamy do tego prawo.
      Czy ktoś wie może?

      • A

        16/05/2013 o 15:53

        Dobre!!!
        Dopiero mieliby pełne gacie ze strachu, że nic nie umieją a naczelny boss siedzi jak na tureckim kazaniu.

        • jestem ZA !

          16/05/2013 o 21:17

          chcę wiedzieć jak pracują radni, co mówią i jak głosują, chcę aby były sesje w sieci , trzeba byłoby skierować pismo do przewodniczącej Rady . To na pewno trafione, co napisał A, ale jak będą wszyscy porządnie pracować, to nie będzie strachu .

          • I kogo obchodzą ich gadki?

            16/05/2013 o 23:52

            Bez przesady, kogo to obchodzi co gadają liczą się czyny nie słowa

    • Były burmistrz?

      16/05/2013 o 23:50

      Były burmistrz? Jak prawie pod jego domem w Tenczynku dziurska w drodze.

  46. Nawet były Burmistrz nic nie może !

    17/05/2013 o 07:38

    Były Burmistrz jest w mniejszości i ta reszta robi co chce, merytorycznie oni nic sobą nie reprezentują, oni tworzą układziki i używają podstępnych rozgrywek do osiągnięcia własnych interesów, tak w Krzeszowicach pracuje UMiG wraz z większością pozyskanych kolesiów w Radzie. Jeśli chcesz to zobaczyć , to idź na Sesję i obserwuj ! Zobaczysz jaka tępota panuje , obserwuj władzę, może tylko zobaczysz , ale nie usłyszysz. Władza nic nie mówi i nic nie umie i to jest ciekawe jak omamili to krzeszowickie społeczeństwo, że ich wybrano, słyszy się, że to przy pomocy gminnych szkół i obiecanek na Woli Filipowskiej-sam burmistrz , WF-ista kompetencji przydatnych na to stanowiska nie ma , ale też nie potrafi opanować wiedzy z zakresu swoich obowiązków i znajomości podstawowego prawa, podobnie zresztą jego v-ce A.Żbik, nie wiemy jakim był studentem architektury , ale poziom jaki dzisiaj prezentuje to mierny, świadczą o tym liczne błędy i kary, jakie pojawiają się przy podjętych inwestycjach, to on długo zajmował stanowisko naczelnika infrastruktury i nie wiemy w imię czego awansował na v-ce burmistrza, ze strachu?, bo raczej nie za zasługi, nie w wyniku kompetencji, bo podobnie jak burmistrz nawet nie potrafią merytorycznie odpisywać na pisma petentom, to raczej dramat takiej władzy !Jedna wielka stagnacja i niekompetencja opanowała urząd MiG w Krzeszowicach, to raczej wstyd dla naszego miasta i gminy, czym możemy się pocieszyć, betonowym Rynkiem, a może szumnie zwanym malutkim Gladiatorem, niestety nie, nawet tutaj popełnili ogrom błędów i wycieli nam zabytkowe drzewa za które otrzymali nakaz płatności kary w niemałej kwocie bo kilkuset tysięcy a sto tysięcy kary za garaże i można tu wyliczać- tylko, tak właśnie uciekają nasze pieniądze z budżetu a potem tłumaczą nam , że nie mają pieniędzy na utrzymanie urzędu , na inne zadania i podwyższają nam podatki ! Oto praca tych rządzących, sami sobie ustalili gigantyczne pensje nie pytając nas o zdanie i nic w zamian dla nas nie robiąc, dotacje unijne zmusiły ich do wykonania tego betonowego Rynku czy niedbale wykonanych dróg a dlaczego, bo nie dopilnowano,sami się nie znają, bo robiono bez inspekcji, stąd tyle niedoróbek, tak poza tym ,żadnej innowacji, żadnych pomysłów na ciekawsze życie w mieście i gminie, słyszy się natomiast o samozadowoleniu władzy krzeszowickiej , o atrakcyjnych wyjazdach w bliżej nieokreślonym celu, ta kombinacja i pozory niestety nie trafione, rażąco widoczne dla mieszkańców ! To nie są nasi przedstawiciele, za nich musimy się wstydzić ! Wybierajmy mądrze w kolejnych wyborach, bo potem mamy to co mamy, uznajmy za fakt, że mieliśmy skalę porównawczą co do poprzedniego Burmistrza Jagiełły, mimo, że wtedy nie miał takich pieniędzy z Unii to jednak jego zasługi były większe, Jego wiedza, kompetencja była nieporównywalnie większa, Jego znajomość swoich obowiązków była bez zrzutu, on nie robił nic dla siebie, On pracował dla mieszkańców, dla miasta, dla gminy, szanował petentów, pomagał biednym, rozumiał ludzi, umiał załatwiać często trudne interwencje, ale robił z myślą o ludziach, wiedział co odpisuje petentom, starał się im pomóc, wiedział, że to on ma służyć społeczeństwu, które Go wybrało a nie odwrotnie, to jest szacunek i kultura połączona z wiedzą , za to trzeba takich doceniać, zarządzał w innym czasie i nie dysponował takim unijnym budżetem jaki mamy dzisiaj, ale przy nieumiejętnościach obecnej władzy tracimy ten budżet, np.na kary. Dlatego , mieszkańcy czują i wiedzą , jak źle pracuje burmistrz Cz. Bartl i vice A.Żbik , także większość Rady, mieszkańcy potrafią ocenić ich marne umiejętności, potrafią też przypomnieć sobie to lepsze zarządzanie poprzednika p.Jagiełły, zapewne, jest jeszcze jeden czynnik , że może być ktoś nowy, ale czy się sprawdzi, czy przez kolejną kadencję będzie się uczył i popełniał błędy, czy znowu będziemy tracić czas i pieniądze, rozsądek nakazuje, że lepiej docenić to co sprawdzone, nie sztuką jest sprytem omamić wyborców a potem ich oszukiwać,sztuką jest być uczciwym i kompetentnym , takim właśnie był kiedyś burmistrz Jagiełło.

    • špatný mládenec

      17/05/2013 o 08:32

      Kim Ty na Boga jesteś, że piszesz w liczbie mnogiej? Tekst jak z Trybuny Ludu.

      Dajcie towarzysze spokój z tym Jagiełłą.

    • Dusz Pasterz

      17/05/2013 o 09:56

      W ciągu ubiegłych lat nagromadziło się w życiu Krzeszowic wiele zła, nieprawości i bolesnych rozczarowań. Idee, przeniknięte duchem wolności człowieka i poszanowania praw obywatela, w praktyce uległy głębokim wypaczeniom. Słowa nie znajdowały pokrycia w rzeczywistości. Ciężki trud Krzeszowiczan i całej gminy nie dawał oczekiwanych owoców. Wierzę głęboko, że te lata minęły bezpowrotnie w przeszłość.

      Jedynie krocząc konsekwentnie po drodze demokratyzacji i wyrywając z korzeniami wszystko zło minionego okresu, dojdziemy do zbudowania najlepszego i odpowiadającego potrzebom naszej gminy jutra.

      W tej sytuacji z tym większą stanowczością powinniśmy dać opór wszelkim próbom agitacji , podejmowanej przez siły reakcyjne i antykrzeszowickie.

      Nie pozwólmy reakcyjnym podżegaczom i różnym chuliganom stawać w poprzek naszej drogi.

      • do :Dusz Pasterz

        17/05/2013 o 12:51

        Ci właśnie reakcyjni podżegacze , niekompetentni i nieuczciwi działali wtedy, kiedy trzeba było utrącić byłego burmistrza Jagiełłę, pamiętamy ich działania, wtedy głośno o tym mówiono a dzisiaj widzimy co oni są warci, co potrafią i jak traktują mieszkańców .Nawet ci co ich wybierali, dzisiaj tego żałują ! A to przecież nie jest zabawa , zgarnianie kasy dla siebie i nic nie robienie ! To ma być uczciwa praca i służba obiecana wyborcom, wszystkim mieszkańcom, bo mandat zaufania do czegoś zobowiązuje !

    • Anonim

      19/05/2013 o 21:28

      Precz z agitatorami i innego typu spamerami – dość tego – chcecie kogoś promować to mu stronę załóżcie – nie spamujcie tutaj! WARA WAM!

  47. y

    17/05/2013 o 08:00

    dużo racji ale nie popadajmy w skrajności bo niedługo zaczniemy mówić o kanonizacji byłego burmistrza. Miał dużo zalet ale był zachowawczy i nie wykorzystał wszystkich istniejących możliwości a właśnie wtedy Kracik w Niepołomicach je wykorzystał. Co do dnia dzisiejszego to przestańmy narzekać, wytrzymajmy jeszcze rok tego dziadostwa i w wyborach czerwona kartka.

    • Jerzy

      17/05/2013 o 17:47

      Święta racja, brak profesjonalizmu jest widoczny prawie we wszystkich sprawach i trudno nie winić za to naczelników i burmistrzów. Nowi pracownicy są bez jakiejkolwiek rutyny, nie umieją się wzajemnie zastępować, nie odpowiadają na pisma, wręcz widać u nich trwogę w oczach na widok wchodzącego petenta.
      Kulejącymi wydziałami są nadal geodezja, architektura, aż chciałoby się pochwalić te wydziały w których pracują starsze urzędniczki. Inwestycje to brożka burmistrza Żbika, który wspinał się po zachowawczych decyzjach Jagiełły, natomiast z Bartlem jakoś mu nie po drodze, obaj są cieniutcy.
      Byle do wyborów, szukajmy przede wszystkim nowych, rozumnych, nie tchórzliwych radnych, którzy będą mieli coś do powiedzenia na sesjach i w swoich lokalnych społecznościach. Szukajmy nowego kandydata na burmistrza, który będzie chciał rozmawiać z ludźmi a nie prawie we wszystkie wtorki przebywać na urlopie lub wyjeździe a gdy trzeba wypowiedzieć się w prasie lub w TV to wysyła swojego zastępcę, burmistrza który zdyscyplinuje pracowników i siebie.

      • Dusz Pasterz

        17/05/2013 o 18:15

        Tak, mądre słowa.
        Dlaczego w czasie ostatnich wyborów nie wybieraliście „nowych, rozumnych, nie tchórzliwych radnych, którzy będą mieli coś do powiedzenia na sesjach i w swoich lokalnych społecznościach”? Odpowie mi Pan, Panie Jerzy? Co stało na przeszkodzie by dokonać dobrego wyboru?

        • Jerzy

          17/05/2013 o 19:53

          No cóż demokracja, akurat byłem w grupie przegranych, z dwojga złego głosowałem na Ślusarczyka ale oceniając dotychczasową jego aktywność, muszę przyznać się do porażki, aczkolwiek przy boku Jagiełły trochę się uczy, ale chyba mu daleko do wygranej.
          Ponieważ praca zawodowa nie bardzo pozwala mi dokładniej śledzić poczynania tutejszej władzy, poza lokalną prasą, moja ocena często bazuje na informacjach od znajomych, z zebrań sołeckich, one Krz-ce, poza tym mam oczy, uszy i oceniam 🙂

  48. Nie dajcie się omamić układowi w Krzeszowicach

    17/05/2013 o 08:19

    Precz ze żbikiem, celarkową, kucharczykową, wróblewskim układzikami rodzinnymi w urzędzie precz z cwaniakami z rady gminy, radni to kawał cwaniaków a ile biorą kasy i niby ciągle powtarzają, że ten syf dookoła to wina urzędników a oni nic nie mogą. A jak wiadomo rączka rączke myje w radzie gminy. Na taczki i do lasu na śmieciowiska z którymi pociotki ze straży miejskiej nie mogą sobie poradzić. Chcemy ludzi mądrych i zaangażowanych prawdomównych i uczciwych. Szukajmy wsród nas nowych otwartych głów i namawiajmy do wyborów. Skończmy ze złodziejstwem w naszej gminie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

    • Dusz Pasterz

      17/05/2013 o 18:17

      Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.

      T. Prachett

  49. Cała prawda !

    17/05/2013 o 20:42

    Obecna władza krzeszowicka jest absolutnie do usunięcia, przynosi wstyd nam mieszkańcom !
    Popieram p.Jerzego i paru wcześniejszych przedmówców w ich wypowiedziach, trafnie oceniają urzędników i trafnie oceniają , że inni radni uczą się od Burmistrza Jagiełły, choć tylko kilku potrafi się uczyć, reszta jest niezdolna i ich czas już minął. Wierzę, że wiedza i doświadczenie byłego burmistrza p. Jagiełły jest jednak doceniana i jeśli tylko zgodziłby się na kandydowanie , to takiego burmistrza będziemy popierać.
    Zbyt wiele Miasto i Gmina straciła na niekompetencji burmistrza Bartla i v-ce A.Żbika a na kolejne próby doświadczalne trudno się zgodzić, chyba że w w przyszłości wyłoni się ktoś, po jakimś stażu u boku p.Jagiełły .Nie możemy sobie pozwolić na ciągłe straty , brak organizacji, kolesiostwo, które na dobre zakorzeniło się w tej kadencji, a przede wszystkim daleko idącą niekompetencje.

    • Anonim

      17/05/2013 o 20:48

      Cała prawda ! – Całą dobę!

    • Jungingen

      17/05/2013 o 21:14

      Proszę Was, za burmistrza.Jagiełly Krzeszowice były totalną zapyziałą Dziurą, która planowo stała w miejscu kiedy pół kraju zmieniało wygląd.

      • Obywatelu Jungingen,

        18/05/2013 o 06:42

        zrozum, że wtedy nie było takich pieniędzy jakie władza ma dzisiaj,ale była Poczta w każdej miejscowości, Pogotowie lepiej funkcjonowało,ludzie mieli pracę,nie było tylu podatków,nie było takiej korupcji i kolesiostwa, biednych wspomagał urząd, czy to takie trudne do zrozumienia ?!, ale czym są dzisiaj Krzeszowice, także Dziurą, uważasz, że stworzenie betonowego Runku i umieszczenie miniaturowego Gladiatorka za unijną kasę, jest nie lada osiągnięciem, a to brakoróbstwo, kary, pomylenie pojęć „jesteśmy nastawieni na ekologię”podczas gdy brudno wszędzie, ogromny ruch samochodowy na obszarze Parku Krajobrazowego i głośny dzisiaj temat zabezpieczenia pieszym chodnika w Tenczynku, TVP to ostatnio ogłosiła, czy to nie jest wstyd dla władz krzeszowickich – to jest wina Burmistrza Krzeszowic i jego jego zastęcy.

        • Dusz Pasterz

          18/05/2013 o 10:53

          Czy poczta powinna być w każdej dziurze? Kto ma ją utrzymywać? Teraz liczy się rachunek ekonomiczny. Czasy, w których urząd pocztowy był w każdej wiosce minęły bezpowrotnie.

          • No nie!

            18/05/2013 o 12:00

            Dlaczego my mamy utrzymywać nierentowne urzędy pocztowe!

          • Nie zgodzimy się nigdy na to!

            18/05/2013 o 12:51

            Nie zgodzimy się nigdy na to! Ażeby te urzędy, każdego z nas osobna dobrobytu pozbawiały!

        • Dusz Pasterz

          18/05/2013 o 10:54

          I jeszcze jedno – to że jest brudno wszędzie to nie wina burmistrza tylko trzody co brudzi.

    • y

      18/05/2013 o 08:34

      Czy to, że dawniej było mnie podatków, wszędzie była poczta, lepiej działało pogotowie itp to wszystko zasługa Jagiełły ? Przecież to absurd. Był sprawnym merytorycznie na tamte czasy i całkowicie zachowawczym burmistrzem. Za jego czasów znacznie mniejsze Niepołomice z Kracikiem zrobiły kolosalny krok do przodu procentujący do dzisiaj. On se już ne wrati.
      Zaś obecnego władcy po krótkim czasie od niewątpliwego odejścia wraz ze świtą w 2014 r nikt z niczego pozytywnego pamiętać nie będzie bo nie ma z czego.

  50. Oj !

    18/05/2013 o 15:37

    Jakoś dawniej więcej było i dla wszystkich, nawet z łatwością mogłeś się leczyć, z łatwością znaleźć pracę, większe było zaufanie do władzy niż dzisiaj. Chyba nie wierzysz , że nagle pojawił się ocet na półkach, socjotechnika zadziałała , by mogło się stać to , o czym inni marzyli i głosili ten nadchodzący dobrobyt- teraz już wiesz kogo ten dobrobyt dotknął, a wiesz co się stało z edukacją i nauką, a służbą zdrowia , a może powiesz , w jakim resorcie jest dobrze?… najwyraźniej zrozumiesz wtedy gdy dotknie cię ból, tępota ludzka i cwaniactwo kolesia ! Zatem jeśli nie rozumiesz lokalnych problemów z jakimi walczą ludzie , to innych też nie zrozumiesz. Spróbuj zaobserwować bezmyślność krzeszowickich urzędników , ich ogromną niekompetencję i ukryte cwaniactwo a wtedy zrozumiesz problem i ludzi walczących z tą szarą rzeczywistością.

    • Anonim

      18/05/2013 o 18:13

      oj wiem kogo dotknął ten dobrobyt – ludzi pracowitych, niebojących się wyzwań

  51. Nie chcemy Burmistrza Bartla i vice A.Żbika !

    18/05/2013 o 15:40

    To jest pewne, że nic nie potrafią i wstyd nam przynoszą , a na dodatek nie liczą się z mieszkańcami. Oni myślą tylko o sobie i własnych interesach, to widzimy !Takich urzędników nie chcemy!

    • Dziura na dziurze

      18/05/2013 o 16:42

      Droga z Frywałdu do Krakowa przez Brzoskwinie to dziura na dziurze (w lesie koło Jaskini Baczyńskiej) to jeszcze gmina Krzeszowice

  52. Kris

    18/05/2013 o 19:41

    Dziura na dziurze, dziurę pogania… znam to doskonale ze swoich stron.
    Pewnych dróg nie da się prowizorycznie naprawić, a każda prowizorka to wyrzucone pieniądze publiczne w błoto. Niestety samorządowcy z powiatu jak zawsze tłumaczą się, że brakuje pieniędzy a parlamentarzyści zajmują się pierdołami zamiast pomyśleć o tym jak walczyć z takimi patologiami… Takich dziurawych miejsc w Polsce są tysiące, smutne ale prawdziwe.
    Pozdrowienia z Nowej Rudy!

  53. Burmistrz Bartl i dziury !

    18/05/2013 o 21:22

    Pojawia się spontaniczny uśmiech, choć żałosny , bo jakoś temat dziur przylgnął do Burmistrza. Trzeba je po prostu zatkać i nie będzie gadania!

  54. Ludzie podpatrzyli Policję....kto dał cynk ?

    19/05/2013 o 20:48

    Kiedy Kronika była w Tenczynku, to Policja kierowała ruch jadący do Tenczynka na objazd przez Grojec, czyj to był pomysł, czego się bał? Oto , jak maskuje się błędy urzędników, przecież oni dobrze wiedzą, że pachnie kryminałem błąd, jaki stworzyli mieszkańcom w Tenczynku na ul.Chrzanowskiej ! Ale to nie koniec interwencji .
    http://www.tvp.pl/krakow/kronika/wideo/14-v-2013-godz-2200/11085027

    • Anonim

      19/05/2013 o 21:26

      Przestańcie już truć o tym? Ile można? Ile razy wkleisz ten link? Jakie idiotyzmy jeszcze wymyślcie? Jak można takie rzeczy wygadywać? Najbardziej ruchoma ulica w gminie Krzeszowice? Ludzie ruszcie się ze swoje wioski i zobaczcie jak inni mieszkają – to nie jest wcale najbardziej ruchliwa ulica w naszej gminie.
      I teraz co – policja ruch przekierowywała? Co jeszcze wymyślicie?

      • ale

        19/05/2013 o 21:33

        czemu się tak oburzać od razu ? Skoro to co pisze autor powyżej to brednie, to prędzej takiemu człowiekowi trzeba pomóc, niż się irytować, że ktoś wypisuje brednie. No chyba, że nie są to do końca brednie, wtedy jest i powód do irytacji.
        W przeciwnym wypadku, jeżeli nikt nie ma sobie nic do zarzucenia, koło tego typu linków i komentarzy lepiej przejść bez echa – bo każdorazowe komentowanie – i nie ma to znaczenia czy pozytywne czy negatywne, czy prawdziwe, czy nie – popularyzuje i sprawia, że się o tym mówi.
        No chyba, że jak napisałem wyżej, jednak nie wszystko jest nieprawdą i brednią…

        • Anonim

          19/05/2013 o 21:41

          Ale jak mu pomóc? Czy można przejść obojętnie wobec tego co się tu wypisuje?
          Ile razy można podlinkować to samo? Może się umówimy, że każdy na koniec swojego wpisu linkuje ten program dając zarobić TVP Kraków za liczbę odsłon?

          • ale

            19/05/2013 o 21:56

            nadal dyskutujesz nad tematem, który powinien przestać być dyskutowany – każda dyskusja, nawet negatywna dla podmiotu – jest reklamą.
            A swoją drogą – czy to źle, że więcej osób oglądnie sobie coś o Tenczynku – było nie było jest to promocja gminy w TV 🙂

  55. Świetny link o Tenczynku i władzy Krzeszowickiej !

    20/05/2013 o 05:57

    Ktoś, kto broni się od takiego linku, zapewne ma coś na sumieniu, czy obawia się że zgłoszą to do Prokuratury, jakie zagrożenie stworzył dla mieszkańców?, czy ma obawy, że dokładnie sprawdzą tą inwestycję a także inne? Najwyraźniej strach go opanował, nic dziwnego , że pęka ze strachu, ale jeszcze rzeczywistość się liczy, bowiem codziennie pęka ze strachu każda matka , której dziecko tą drogą idzie do szkoły , a podobno ponad 50 dzieci chodzi codziennie tą ulicą.Jest się czego bać !

  56. Mamy dość władzy krzeszowickiej!

    20/05/2013 o 06:00

    Walczyć w każdej słusznej sprawie! Nagłośnijcie ten link w sieci !

    • teraz

      20/05/2013 o 10:37

      macie dość, ale jak były wybory to ślepo głosowali na obecną władzę.

  57. Urzędnicy samorządowi mają stracha!

    20/05/2013 o 06:06

    Urzędnicy Krzeszowic i ZDPK boją się prawdy o swojej odpowiedzialności za pracę jaką wykonują ! Mieszkańcy walczcie o swoje i ujawniajcie, piszcie i nagłaśniajcie tak jak to robi Tenczynek, w Czernej też są problemy!

  58. To prawda, jaka prowizorka!

    20/05/2013 o 06:14

    Żadna droga nie jest porządnie wykonana, co wtedy robią?, cichaczem zrywają, tym też trzeba się zająć, a co z drogą w Żbiku? Zalas też pokazał w TV , ale urzędnicy w Krzeszowicach są głusi , gdzie idą pieniądze, na jakie zadania, czy ciągle trzeba im wytykać, że źle zrobione ? Ponoszą pełną odpowiedzialność za to co robią i niech im się nie wydaje, że Prokuratura się nigdy nie dowie a oni szybciej zakończą swoją kadencję.

  59. lekarz weterynarii Zambrów

    07/07/2013 o 15:57

    Yearly wellness checks for pets can help diagnose disease and illness
    early on, when it’s easier and less expensive to treat. What I do know, is that weight loss helps with the management of arthritis. This is a role that combines a number of different duties, including helping to keep creatures free of disease and attending to and treating domestic pets and livestock that are in need of medical attention including surgery.

Odpowiedz

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

W górę